Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset 14-vuotiaat tytöt

Vierailija
31.03.2011 |


Tapaus 1: Kotona viihtyvä. Ei poikaystävää. Ei meikkaa.



Tapaus 2: Menevä. Seurustelee ja on kihloissa. Meikit viimeisen päälle.



Mielipiteitä, valitse kumman haluaisit olevan tyttäresi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 14/15-vuotias seurustelee ja menee kihloihin, niin mikä mättää? Vaikka sen ikäinen olisi jo fyysisesti valmis "seurusteluun", niin miten henkisesti?



Kyllä sen ikäisen olisi parempi olla 1-tyyppiä, sillä nuorena seurustelun taustalla on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta jotain ikävyyksiä kotona, joita paetaan uuteen ihmissuhteeseen.

Aika harvoin siinä iässä aloitetusta seurustelusta mitään hyvää seuraa. Kaksi vakiintunutta paria tiedän, joista toinen erosi jotain 40-vuotiaina ja toinen on yhdessä vieläkin, joten siinä ne säännön vahvistavat poikkeukset.

Vierailija
2/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommoset yläkoulu-ikäiset menevät "kihloihin", se on vissiin siistii. Omat teinit tuossa iässä ja aika yleistä kuuluu olevan. Mulla on tapaus ykkösen tapainen 13v tytär ja kakkosen tapainen 15v tytär, paitsi että ei ole kihloissa, hyvin tiiviisti kylläkin seurustelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oli siis 8:lla ku sai lapsen

Vierailija
4/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, että oma meikkaa. En vaihtaisi mistään hinnasta muunlaiseen. Oma on ihana! =)

Vierailija
5/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdalla olisin kaivannut sitä välimuotoa. Kotikissat ei menny mihinkään, ja aina mietin onko niillä tosikurjaa, ja nää ulkona riekkujat, pikkumissit, niiden puolesta pelkäsin aina. Ihan hyviä kaikista tuli, mutta yhtä paljon huolta oli. Viimesin on sitten taas tätä vauhdikkaampaa sorttia, ja pelottaa jo etukäteen.

Vierailija
6/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meikkaa joskus ripsarin verran,toinen tyttö tulee luultavammin olemaankin sitten juuri toi kakkonen..Ehkö joo se välimalli olis ideaali,mutta kaikki käy ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei, sillä eihän lapsi edes tiedä mitä kihloissa olo merkitsee! Huh huh.



Eli ehdottomasti noista ensimmäinen vaihtoehto.

Vierailija
8/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta naurattaa ajatus kihlautuneesta 14- vuotiaasta... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin epäonnistunut äiti, jos 14v tytär olisi nro 2 kaltainen.

Vierailija
10/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa, menee paljon ja sattaa lojua koko viikonlopun sängyssä.

On paljon kavereita, tyttöjä ja poikia.

Ei seurustele.



Vanhempi tytär meni kihloihin 15v.

Välillä jumitti kotona ja välillä lenusi liikaa.



Molempi hyvempi, tykkään sellaisesta kun on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tahansa lajityypin edustaja jonku skitson palsta mamman mielestä

joku voi olla vielä 14 v "kiltti kotityttö", mutta muuttuu ykskaks synkäksi gootiksi tms

aivan sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi