Lue keskustelun säännöt.
Minua ihmetyttää eräs asia
08.04.2011 |
miten itseään uskovina pitävät kristityt voivat hyväksikäyttää lapsia? Sen ymmärrän, että ihminen on himojensa orja, mutta eikö uskossa oleminen yhtään lievitä tätä pahuuden ja sairaiden halujen esiintyöntymistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla