Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattioulun käyneet: teetko koulutustasi vastaavaa työtä?

Vierailija
08.04.2011 |

taannoin huomasin, että tuntemani duunarit on kaikki opiskelleet jotain ihan muuta mitä työtä nyt tekevät, harva oli koskaan tehnyt työtä jota opiskelivat. Onko tää yleistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta sitten ja tehnyt siitä lähtien vain koulutustani vastaavaa työtä. Sitä ennen kävin lukion.

Vierailija
2/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, erikoistuin lapsiin ja nuoriin. Tein nuorten kehitysvammaisten kanssa töitä, ennenkun jäin mammalomalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja - työskentelen vammaisten lyhythoidonyksikössä.



Tosin opiskelen samalla terveydenhoitajaksi.

Vierailija
4/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ammattikoulusta, ja jatkoin suoraan insinööriopintoihin. Meitä oli luokalla 18, ja heistä yli 10 on jatkanut ammattkorkeaan tai yliopistoon. -Aika hölmöä kouluttaa asentajiksi, jos kukaan ei juuri niihin hommiin mene...?

Vierailija
5/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olen markkinointi hommissa.



Ei menny se konepiirrustelu ja sorvaus hukkaan :)

Vierailija
6/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuttavallani on myös samoin. Tosin mitä olen ollut tekemisissä entisten luokkakavereideni kanssa (siis ammattikoulun aikaisten), niin heistä moni eri hommissa. Se saattaa kylläkin johtua siitä, että kaikille ei vain ole hommia. Olen siis koulutukseltani laivakokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä riittää enemmän työntekijöitä

Vierailija
8/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja niin tekee myöskin mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nimike on muuttunut sitten takavuosien. Muuttui asetuksella yhdessä yössä siinä vaiheessa, kun luotiin ammattikorkea-järjestelmä.

Vierailija
10/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuttavallani on myös samoin. Tosin mitä olen ollut tekemisissä entisten luokkakavereideni kanssa (siis ammattikoulun aikaisten), niin heistä moni eri hommissa. Se saattaa kylläkin johtua siitä, että kaikille ei vain ole hommia. Olen siis koulutukseltani laivakokki.


ihmisiä ammatteihin, jotka ovat nyky-yhteiskunnasta katoamassa. Ei mitään järkeä, koulutustarve ei pysy mukana. Ajatellaan, että kun on viimeiset 50 vuotta koulutettu levyseppähitsaajia, jatketaan seuraavatkin, viis siitä että koko ala on kuolemassa Suomesta ja siirtyy Kiinaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nimike on muuttunut sitten takavuosien. Muuttui asetuksella yhdessä yössä siinä vaiheessa, kun luotiin ammattikorkea-järjestelmä.

Vierailija
12/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kaupassa töissä

Vierailija
14/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt parturi-kampaajan ötiä mutta nykyään ihan eri alan yrittäjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yli kymmenen vuotta oman alani töitä. Sitten menin yliopistoon ihan toisenlaisia asioita lukemaan ja sillä tiellä olen edelleen.

Vierailija
16/16 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä vanhusten, lasten ja vammaisten parissa, kaikki koulutustani vastaavia. Muissa kun oman alani töissä en ole ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi