Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia trampoliineista kaivataan..
14.04.2011 |
Mietitään sellaisen hankintaa. Kertokaa kokemuksistanne. Millainen kannattaa ja hankkia ja millaista ei? Turvaverkko pitää ehdottomasti olla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siinä on kiva aikuisenkin pomppia. Me ostettiin mahdollisimman halpa mikä lähitienoolta löytyi. Kaveri tutki niitä, vertaili jousituksia jne. Heillä on myös iso tramppa, mutta on niin jäykkä etten mä ainakaan pysty pomppimaan kuin hetken, kun tulee polvet julmetun kipeäksi.