Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiviniemi tekee ihan oikein, kun ei esittele tukipakettia eduskunnalle nyt vaalien jälkeen!

Vierailija
20.04.2011 |

En minäkään esittelisi, koska puolueeni om vaalit hävinnyt. Tarkoituksellahan ämä asia jätettiin ratkaistavaksi vaalien jälkeen, joten miksi likainen homma pitäisi nyt sysätä hävinneen ex-ministerin niskoille? Soini esitelkööt, tai sitten Katainen...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi