Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarot kortit suomalaisessa kivijalkamyymälässä 65-75 e ja samat kortit Temusta noin 3.90e. Oksettavaa :/

Vierailija
13.10.2024 |

En tiä pitääkö itkeä vai nauraa?

Olisi kiva käydä asiakkaana kivijalkamyymälässä, mutt noi hinnat hirvittää :O

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden työkalun temusta 19.90 eurolla. Suomessa k raudassa hinta 159 euroa. Täysin sama työkalu temusta ja sille ollut paljon käyttöä.

Vierailija
222/230 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ostaisi Tarot-kortteja mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ostaisi Tarot-kortteja mistään?

Miksi kukaan ostaisi farkkuja mistään?

Vierailija
224/230 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu-kortti nostettu esiin!

Vierailija
225/230 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne tulostaa, jos haluaa ja laminoida, jos omistaa laminointikoneen. Miksei piirtäisi tietokoneella omia samantien. Saisi ihan omannäköiset eikä maksaisi paljoa.

Ei maksa paljoa, jos et laske työllesi arvoa.

Jos saan yrittäjänä laskutettua 200€ tunti tekemästäni konsultoinnista, miksi käyttäisin 10h kuvien piirtämiseen, tulosteluun, laminointiin jne vain säästääkseni 20€

Ei ihme ettei naisilla mene kovinkaan hyvin työelämässä.

On olemassa ihmisiä (eikä pelkästään naisia) joille ei ole mahdollista päästä työelämään. Kyllä, tämänkin päivän suomessa ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja sairauksia jotka estävät työnteon/opiskelun jolloin kukaan tuskin maksaa 200 euroa tunnilta yhtään mistään. Tällöin kuvien piirtämiseen jää ihan hyvin aikaa ja se voi jopa piristää mieltä ja antaa sisältöä päiviin.

Vierailija
226/230 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanaa kai on molemmissa. Onko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/230 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä omat kortit. Lopputulos on kumminkin ihan sama kuin niillä aidoillakin. 😂

Vierailija
228/230 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temussa ne on väärennöksiä, siksi halpoja ja laadultaan silkkaa roskaa. Kivijalkamyymälät kuten Tarotpuoti ja Kuukorento myyvät ihan aitoja pakkoja joten luonnollisestikin hinnat ovat korkeammat. 

Halpa ja roska sopivatkin hyvin köyhille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/230 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot korttien hintavertailu.😂

Vierailija
230/230 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

Lähes KAIKKI kannattaa ostaa nykyään temusta. Säästää tosi paljon rahaa !!