Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan onnistunut omenapuun istuttamisessa vesimyyrälliseen pihaan?
19.04.2011 |
Meillä tilanne nyt Myyrät 1 - Minä 0
Vai onko ihan toivotonta edes yrittää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olivat omenapuut hengissä, kolmisen vuotta sitten istutin niitä hyvin myyräpitoiseen maaperään.
Laitoin puun ympärille kasvamaan narsisseja, jotka häätävät myyrät, kun eivät tykkää narsissin sipulien mausta/hajusta. Samoin suojasin luumupuut.
Ainakin siihen asti tepsi tuo keino mainiosti, kunnes muutin pois ko. talosta ja pihapiiristä. Ja uskoisin, että puut vieläkin hengissä :)