Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaiselle alakoulun oppilaalla opettajat ja avustajat usein juttelevat
05.04.2011 |
tyyliin "mitä Sanna?" ja kyselvät nimeä tms. Tyttäreni kertoi, että hänelle usein käy noin vaikka kavereille ei aikuiset juttele.
Kommentit (3)
eli sellaiselle, että jotenkin erottuu siitä keskiarvo porukasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanoo kyllä ettei ole, mutta jos ei viitsi sanoa. ap
Alue: Aihe vapaa
Meidän pojalle ainakin aikuiset menivät juttelemaan välkillä kun poika seisoi yksikseen jossain nurkassa.
Nyt kun hän remuaa muiden poikien kanssa niin ei kukaan kysele mitään.