Lähimaksu puhelimella S-ryhmän liikkeissä - eikö toimi vai olenko kirottu?
Mikä ihmeen ominaisuus S-ryhmän myymälöissä on niissä korttimaksulaitteissa, että puhelimella maksamisen kanssa on melkein aina jotain ongelmia?
Aina on hirveä vekslaaminen saada korttipääte ottamaan maksu, vaikka mihin kohtaan koettaisi puhelinta asettaa. Ja tämä on ainoastaan S-ryhmän liikkeissä, missään muualla (K-marketit, Lidlit, Cittarit) ei ole ongelmia.
Aluksi luulin, että vain paikallisessa S-marketissa on haastava kortinlukulaite, mutta kesäreisussa huomasin, että ihan sama juttu se oli kaikissa S-myymälöissä etelästä pohjoiseen.
Mikä juttu?
Kommentit (3)
No joo. Puhelinta en käytä maksamiseen, mutta kortilla lähimaksua käyttäessä on Ässällä aina tosi hidasta, tulee joku ODOTETAAN SUMMAA -teksti siihen ja sekava meininki.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta S-kaupoissa käynti. Problem solved.
Luulisi että S-ryhmääkin kiinnostaisi tällainen heille eksklusiivinen tekninen haaste. Kaikissa muissa kaupoissa tosiaan ei koskaan mitään ongelmaa, Ässällä aina. Pakko se on olla niillä joku bitti vinossa jossain järjestelmässä.
Lopeta S-kaupoissa käynti. Problem solved.