Lue keskustelun säännöt.
Millaista ajattelet elämäsi olevan, kun olet
Kommentit (2)
ja käyn oopperassa ja teatterissa ja juon sherryä. VÄlillä taaperran kesämökille, jossa istun terassilla ja haravoin kukkapenkkiä. Luen hyviä kirjoja tai jos en pysty lukemaan niin lapsenlapset tai lapsenlapsenlapset lukevat minulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
rollaattoriin nojaten