Lue keskustelun säännöt.
Blääh, riideltiin miehen kanssa, nyt ei puhuta toisillemme
03.04.2011 |
Se leikkii tuolla lapsen kanssa. En tykkää riidellä.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syyllisten metsästäminen on ihan turhaa energianhaaskausta. Molemmat varmaan sanoi pahasti, molemmilla paha mieli, molemmat tod. näk. haluavat sovintoa.
ja jatkatte sovussa eteenpäin?