Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi keskustapoliitikot kiivaasti väittävät että portugali ei tarvitse eu-apua?
Kommentit (3)
jos ei tarvi apua, niin sitten ei anneta sitä. Nuo raha-asiat on monimutkaisia juttuja, jos maa on itse omat varansa sössinyt, niin ei sille voi noin vain rahaa syytää avuksi, Pitää olla järki kädessä... keskustalla lienee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ovat yksi vanhojen puolueiden toimintatavoista joista ei tykätä enää.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita näinkin hankalia kysymyksiä?