Mielipiteitä seurustelusta
Mitäs mieltä naiset ovat seurustelun aloittamisesta jo kolmekymppisen ihan kunnollisen miehen kanssa, joka ei ole aikaisemmin ikinä seurustellut?
Kommentit (8)
En nosta tätä enää turhaan tämän jälkeen, jos kukaan ei kommentoi, mutta kaipaisin näkemyksiänne.
olla jotain vikaa siinä miehessä.
Mulla oli kerran vastaavanlainen seurustelukumppani. Paljastui narsistiksi. Onneksi älysin lähteä litomaan ajoissa.
seurustellut kertaakaan? sinähän olet siis se mies vai mitä. oletko kranttu vai outo?
Eikö tuo ole ihan oppikirjan mukaista odottaa avioliittoon. Mitä ihmeen sudenkuoppia tuossa voi olla?
Huvittaa että jotkut luulee seksin olevan jotain avaruustiedettä, jonka osaa vain jos on harrastanut 12 vuotiaasta. Eiköhän hän pääse jyvälle jo toisella kerralla viimeistään
seurustellut kertaakaan? sinähän olet siis se mies vai mitä. oletko kranttu vai outo?
En ole kranttu, joten jää jäljelle vain tuo outo. Minulla on ollut naisia kavereina ja silloinkin lähinnä opiskeluaikana, eikä naisten "iskeminen" ole oikein tuntunut minun hommaltani. Enkä ole oikein ennen kumppania kaivannutkaan. Nyt on tosin alkanut tuntua vähän siltä, että kaipaan jotain muutosta elämääni.
olla jotain vikaa siinä miehessä.
Mulla oli kerran vastaavanlainen seurustelukumppani. Paljastui narsistiksi. Onneksi älysin lähteä litomaan ajoissa.
Minä en muuten ole narsisti. Tiedän joitain tällaisia henkilöitä ja minä en ole sellainen.
Eikö tuo ole ihan oppikirjan mukaista odottaa avioliittoon. Mitä ihmeen sudenkuoppia tuossa voi olla?
Huvittaa että jotkut luulee seksin olevan jotain avaruustiedettä, jonka osaa vain jos on harrastanut 12 vuotiaasta. Eiköhän hän pääse jyvälle jo toisella kerralla viimeistään
Ei tässä nyt minusta ole seksitaidoista kyse, vaan itseäni askarruttaa pitäisikö mahdollinen seurustelukumppani minua jotenkin epäluotettavana tai jotain sellaista.
Siis sillä tavalla, että mitä riskejä ja sudenkuopppia naiset tuollaisessa miehessä ja suhteessa mahtaisivat nähdä.