Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä seurustelusta

Vierailija
03.04.2011 |

Mitäs mieltä naiset ovat seurustelun aloittamisesta jo kolmekymppisen ihan kunnollisen miehen kanssa, joka ei ole aikaisemmin ikinä seurustellut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä tavalla, että mitä riskejä ja sudenkuopppia naiset tuollaisessa miehessä ja suhteessa mahtaisivat nähdä.

Vierailija
2/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nosta tätä enää turhaan tämän jälkeen, jos kukaan ei kommentoi, mutta kaipaisin näkemyksiänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jotain vikaa siinä miehessä.



Mulla oli kerran vastaavanlainen seurustelukumppani. Paljastui narsistiksi. Onneksi älysin lähteä litomaan ajoissa.

Vierailija
4/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellut kertaakaan? sinähän olet siis se mies vai mitä. oletko kranttu vai outo?

Vierailija
5/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan oppikirjan mukaista odottaa avioliittoon. Mitä ihmeen sudenkuoppia tuossa voi olla?



Huvittaa että jotkut luulee seksin olevan jotain avaruustiedettä, jonka osaa vain jos on harrastanut 12 vuotiaasta. Eiköhän hän pääse jyvälle jo toisella kerralla viimeistään

Vierailija
6/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellut kertaakaan? sinähän olet siis se mies vai mitä. oletko kranttu vai outo?

En ole kranttu, joten jää jäljelle vain tuo outo. Minulla on ollut naisia kavereina ja silloinkin lähinnä opiskeluaikana, eikä naisten "iskeminen" ole oikein tuntunut minun hommaltani. Enkä ole oikein ennen kumppania kaivannutkaan. Nyt on tosin alkanut tuntua vähän siltä, että kaipaan jotain muutosta elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jotain vikaa siinä miehessä.

Mulla oli kerran vastaavanlainen seurustelukumppani. Paljastui narsistiksi. Onneksi älysin lähteä litomaan ajoissa.

Minä en muuten ole narsisti. Tiedän joitain tällaisia henkilöitä ja minä en ole sellainen.

Vierailija
8/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan oppikirjan mukaista odottaa avioliittoon. Mitä ihmeen sudenkuoppia tuossa voi olla?

Huvittaa että jotkut luulee seksin olevan jotain avaruustiedettä, jonka osaa vain jos on harrastanut 12 vuotiaasta. Eiköhän hän pääse jyvälle jo toisella kerralla viimeistään

Ei tässä nyt minusta ole seksitaidoista kyse, vaan itseäni askarruttaa pitäisikö mahdollinen seurustelukumppani minua jotenkin epäluotettavana tai jotain sellaista.