Lue keskustelun säännöt.
join aamulla vähän kaljaa, vein lapseni
18.04.2011 |
päivähoitoon? mitä mieltä olette? noin kuulin erään tuntemattoman juttelevan.
Kommentit (3)
nykyään just tuollainen meininki. Kaljaa juodaan ja lapset hoidossa. Moukkakulttuuria!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
join aamulla vähän kaljaa, vein lapseni päivähoitoon? mitä mieltä olette? noin kuulin erään tuntemattoman juttelevan.
Normipäivä persuäidille. Ja tänään tuskin pääsi sinnekään saakka.
minusta