Lue keskustelun säännöt.
Olen huono ihminen....
11.04.2011 |
...mutta minua ei vaan kiinnosta Mamu miehet.
Parhaiten heidän iskuyrityksiään pystyy välttämään jos ei katso vahingossa päinkään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olet huono ihminen. Ei tosin mainitsemastasi syystä.