Lue keskustelun säännöt.
Kike Elomaa haluaa heti salkun.
18.04.2011 |
Kulttuuriministerikin kelpaa, jos sosiaali- ja terveysministerinsalkkua ei saa.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis johan Suomen terveydenhuolto on jo kuralla mutta sitten vielä Elomaa siihen....joo-o.
Eiköhän se ole siihen ihan tyytyväinen.
Muuan Tanja Karpela sai salkun kun näytti hyvältä ja sai äänivyöryn. Ei Elomaa ainakaan tyhmempi voi olla
No tuskinpa sitä saa. Aamu tv:ssä arvio kansanedustajantyön olevan salissa istumista :DDD