Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille otettiin kissa - nautin niin kovasti!!

Vierailija
26.03.2011 |

En tajunnutkaan miten paljon kissaa kaipasin! Nyt tuntuu "kokonaiselta"; puuttuva palanen on paikallaan.



Hiekkalaatikon siivoaminen ei haittaa yhtään, vaikka alkaisi raapimaan sohvia - ihan sama, sillä tuo lemmikki antaa tuhatkertaisesti enemmän pelkällä läsnäolollaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on =)

Halusin jakaa tän tunteen teidän kanssanne. Mahtavaa on myös seurata, miten innoissaan lapset ovat kissasta - ja miten paljon lemmikki lapsille opettaa toisen luontokappaleen oikeanlaisesta kohtelusta. Miksi emme päätyneet tähän jo aikaisemmin? =)

t. ap

Vierailija
2/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme täällä jo ihan sekaisin, kun vuosien tauon jälkeen meille tulee koira, pentu on jo syntynyt ja kovin innoissamme odotamme, että se pääsee luoksemme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kissa tuli kotiimme siitä, kuinka persoonallinen se on ja kuinka paljon se lisää kodikkuutta.

Vierailija
4/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme täällä jo ihan sekaisin, kun vuosien tauon jälkeen meille tulee koira, pentu on jo syntynyt ja kovin innoissamme odotamme, että se pääsee luoksemme!

Varmasti pentu tuo tullessaan paljon iloa teidän perheeseen. =)

Niin se taitaa olla, että sitä vain kaipaa eläintä, johon on jo lapsuudenkodissa / nuoruudessa tottunut. Itselläni on aina ollut 7 v. lähtien kotona kissa / kissoja. Nyt aikuisiällä mennyt 10 vuotta elämää eteenpäin ilman kissaa - nyt tuntuu kotoisalta. Näin sen pitää ollakin. =)

t. ap

Vierailija
5/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme täällä jo ihan sekaisin, kun vuosien tauon jälkeen meille tulee koira, pentu on jo syntynyt ja kovin innoissamme odotamme, että se pääsee luoksemme!

Varmasti pentu tuo tullessaan paljon iloa teidän perheeseen. =) Niin se taitaa olla, että sitä vain kaipaa eläintä, johon on jo lapsuudenkodissa / nuoruudessa tottunut. Itselläni on aina ollut 7 v. lähtien kotona kissa / kissoja. Nyt aikuisiällä mennyt 10 vuotta elämää eteenpäin ilman kissaa - nyt tuntuu kotoisalta. Näin sen pitää ollakin. =) t. ap


Ihanan harvinaista tällä palstalla!

Nauttikaa!

Vierailija
6/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hämmästyin kovasti kun kissa tuli kotiimme siitä, kuinka persoonallinen se on ja kuinka paljon se lisää kodikkuutta.

?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa!

Toivottaa; ap.

Vierailija
8/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivonnut kahdet kissanp:t nojatuoleista, eli en tällä hetkellä jaa tuota tunnetta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivonnut kahdet kissanp:t nojatuoleista, eli en tällä hetkellä jaa tuota tunnetta :/

Se on kyllä rasittavaa, jos kissa käy asioillaan muualla kuin hiekkalaatikolla. Mikähän siihen auttaisi? Osaako kukaan kertoa? (Itselläni kokemusta vain joko siististi hiekkalaatikollaan käyvistä kissoista tai sitten kissoista, jotka käyvät (lapsena maalla) ulkona tarpeillaan).

t. ap

Vierailija
10/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin tulossa toukokuun alussa pikku kisu ja lapset meillä vasta 5, 3 ja 1 vuotiaat. Kauhulla odotan että onnistuuko ollenkaan kissanpito kun tuo nuorimmainen varmaan sitä tahtoo repiä. Vielä on mietintäaikaa vaikka aikalailla oon siihen jo ihastunut ja lapset myös. Se vaan että mihin hiekkalaatikko ettei tuo meidän taapero pääse siihen käsiksi ja mihin kissa sitten kun matkoille lähdetään melkein pakko ottaa se mukaan että siinä on jo rajoittavia tekijöitä joita täytyy miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin tulossa toukokuun alussa pikku kisu ja lapset meillä vasta 5, 3 ja 1 vuotiaat. Kauhulla odotan että onnistuuko ollenkaan kissanpito kun tuo nuorimmainen varmaan sitä tahtoo repiä. Vielä on mietintäaikaa vaikka aikalailla oon siihen jo ihastunut ja lapset myös. Se vaan että mihin hiekkalaatikko ettei tuo meidän taapero pääse siihen käsiksi ja mihin kissa sitten kun matkoille lähdetään melkein pakko ottaa se mukaan että siinä on jo rajoittavia tekijöitä joita täytyy miettiä.

Kissa osaa väistää ihan hyvin taaperoa, isommat auttavat muissa taaperon ja kissan kohtaamisissa; jonkin verran pitää siis vahtia, taapero on vielä niin kovakourainen otteissaan. Kissa viettää paljon aikaansa saunan lauteilla, rappusissa makaamassa, matalahkon lehtivitriinin päällä, olohuoneen sohvan alla ;) - näissä paikoissa se on aina taaperon pikkukätösten ulottumattomissa.

Sitä paitsi eläimet itsekin opettavat ihmisen poikasille sitä, miten niitä kuuluu käsitellä.

Nykyään on jo aika paljon kissahoitoloita, joihin lemmikin voi matkan ajaksi jättää - jos ei ystäviltä, sukulaisilta tms. löydy sopivaa majapaikkaa. =)

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin uuden lemmikin kanssa! =)

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi