Lue keskustelun säännöt.
Tulipas luututtua lattiat...pitkästä aikaa =)
11.04.2011 |
Varmaan reilu kk mennyt, että ei ole meillä lattioita pesty, mutta nyt on tuokin asia korjattu =)
Asunto oli myynnissä ja sai niin kauheasti aina jynssätä, että meinasin jo ottaa lopputilin näistä kotitöistä. Mutta kylläpäs sen nyt huomaa, että onkin paljon mukavampaa kun on puhdasta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla