Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas luututtua lattiat...pitkästä aikaa =)

Vierailija
11.04.2011 |

Varmaan reilu kk mennyt, että ei ole meillä lattioita pesty, mutta nyt on tuokin asia korjattu =)



Asunto oli myynnissä ja sai niin kauheasti aina jynssätä, että meinasin jo ottaa lopputilin näistä kotitöistä. Mutta kylläpäs sen nyt huomaa, että onkin paljon mukavampaa kun on puhdasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi