Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei pyöräilevät mammat!

Vierailija
11.04.2011 |

Minkä ikäisenä olette laittaneet lapsen tarakalle kiinnitettävään pyöränistuimeen? Ja miten pitkiä matkoja olette kulkeneet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä lähtien kun ovat kunnolla istuneet (syntymäajankohdasta riippuen 8kk - 1v2kk iästä) sinne kunnes oppivat ajamaan itse ilman apupyöriä, niin että pystyvät ajamaan kunnollisia matkoja (n. 4-vuotiaana).



Matkan pituudella ei kai ole väliä. Kaikki lapset ovat tykänneet kovasti pyöräkyydistä ja jos sattuu nukuttamaan niin ovat istuimeen myös nukahtaneet.

Vierailija
2/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita mammapyöräilijöitä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen aloitti istuimessa 9kk iässä ja nautti täysin siemauksin vauhdista ja välillä nukkui kypärä äidin selkärepussa kiinni. Nyt harjoittelen 9kk ikäisten kaksosten kanssa, mutta ei ihan niin innokkaita aloittelijoita ainakaan olleet, toivottavasti innostuvat kevään mittaan. Se on niin kivaa puuhaa!

Vierailija
4/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyydissä viihtyy. Ostettiin istuin, jonka selkänojaa saa säädettyä, jos lapsi nukahtaa. Muutamat unet on tullu pyörän kyydissä muksulla otettua.

Vierailija
5/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten kanssa pyörän peräkärry nyt käytössä. Lisäys edelliseen...

Vierailija
6/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivointa pyöräily on päikkäreiden jälkeen tai sitten niin, että ehditään kotiin ennen niitä. kyytiin kyllä tytöt ovat helposti nukahtaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se liike on niin rivo

Vierailija
8/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörän istuimeen. Mutta vauvakesä kuljettiin peräkärryssä, siihen sai kaukalon hyvin kiinni.



1-vuotias istuskelee helposti 5-10km matkan, mutta kotimatkalla saattaa nukahtaa. Hamax Sleepy käytössä, sitä saa vähän kallistettua jostulee väsy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli silloin 9kk.

Vierailija
10/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörän istuimeen. Mutta vauvakesä kuljettiin peräkärryssä, siihen sai kaukalon hyvin kiinni.

1-vuotias istuskelee helposti 5-10km matkan, mutta kotimatkalla saattaa nukahtaa. Hamax Sleepy käytössä, sitä saa vähän kallistettua jostulee väsy.

että tuo Sleepy ei niin paljon kallistu että lapsi nukkuvana pysyisi nätisti kyydissä. Meidän lapsi kyllä nuokkui ja roikkui nukahdettuaan ja oli Sleepy käytössä.

Mutta muuten meilläkin on aloitettu pyörälenkit suunnilleen 9-10 kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörän istuimeen. Mutta vauvakesä kuljettiin peräkärryssä, siihen sai kaukalon hyvin kiinni.

1-vuotias istuskelee helposti 5-10km matkan, mutta kotimatkalla saattaa nukahtaa. Hamax Sleepy käytössä, sitä saa vähän kallistettua jostulee väsy.

että tuo Sleepy ei niin paljon kallistu että lapsi nukkuvana pysyisi nätisti kyydissä. Meidän lapsi kyllä nuokkui ja roikkui nukahdettuaan ja oli Sleepy käytössä.

Mutta muuten meilläkin on aloitettu pyörälenkit suunnilleen 9-10 kk iässä.

Ja sama kokemus, että jos lapsi nukahtaa niin nuokkuu sieltä kyllä aika ikävästi. Kaupungissa on niin paljon kiveyksiä, töyssyjä ja kouruja, etten raatsi ajaa kun toinen nukkuu. Tämä onkin ollut suurin ongelma pyöräilyssä, sillä poika nukahtaa siinä tosi helposti vaikka muuten on vaikeasti nukutettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän