Jysk:in huono asiakaspalvelu
Myyjä ei sano kiitos, ei pahoittele vaikka tekee virheen, on nyrpeän ja ylimielisen oloinen.
Nettisivuilla ei myöskään voi jättää palautetta asiasta.
Miksette panosta asiakaspalveluun? Jäisi maksavalle asiakkaalle parempi mieli ja tulisi uudelleenkin.
Kommentit (19)
Kävin kesällä ja ihan hyvää palvelua sain . Myyjä oli iloinen ja pirteä .
No kiva teille. Jos siis olette oikeita asiakkaita ettekä Jyskin palveluksessa. Minun kokemukseni sattui kuitenkin ihan yhtä lailla Jyskin kassalla. Kannattaisi palkata sinne myyjiä, jotka osaavat olla kohteliaita ja asiakaspalveluhenkisiä. Luulisi että tulijoita olisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kiva teille. Jos siis olette oikeita asiakkaita ettekä Jyskin palveluksessa. Minun kokemukseni sattui kuitenkin ihan yhtä lailla Jyskin kassalla. Kannattaisi palkata sinne myyjiä, jotka osaavat olla kohteliaita ja asiakaspalveluhenkisiä. Luulisi että tulijoita olisi. Ap
Jyskin palveluksessa? Taidat olla luulosairas.
Kato peiliin mikset saanut hyvää asiakaspalvelua. Turha täällä kitistä.
Olen saanut hyvää palvelua, kiitos vielä😁
Mulle jysk myi palautetun eli siis käytetyn tuotteen uuden hinnalla.
En jotenkin siinä tilanteessa osannut kieltäytyä ottamasta. Nyt en sitten jyskista enää osta
Nettisivuilla voit lähettää palautetta asiakaspalveluun ja valitset sieltä, mitä myymälää palaute koskee.
Varmaan koko henkilöstö on tukityöllistettyjä.
Oikeita töitä pekkasineen ei ole. zum
Kyllä siellä ihan hyvää palvelua saa, jos saa palvelua ylipäätään. Tuntuvat olevan aika ylityöllistettyjä. Viimeksikin kun kävin niin yksi myyjä yritti neuvoa asiakkaita, olla kassalla ja hyllyttää tavaroita.
aina olen saanut sieltä hyvää palvelua, mutta tuotteet on usein heikkolaatuisia. pitääkin aina katsoa tarkkaan materiaaleja
Viera kirjoitti:
Kyllä siellä ihan hyvää palvelua saa, jos saa palvelua ylipäätään. Tuntuvat olevan aika ylityöllistettyjä. Viimeksikin kun kävin niin yksi myyjä yritti neuvoa asiakkaita, olla kassalla ja hyllyttää tavaroita.
Työttömiä on myös esim. hyllyttämässä kirjastokirjoja. He saavat kolaukset ja 9:- kulukorvauksen. Tämä 9:- kulukorvaus on ollut melko pitkään sama.
Tilanne, jossa oikeita töitä ei saa ei auta tulevan ja etenevän sukupuuttomme torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jysk myi palautetun eli siis käytetyn tuotteen uuden hinnalla.
En jotenkin siinä tilanteessa osannut kieltäytyä ottamasta. Nyt en sitten jyskista enää osta
Eikö tuossa ole valtaosa omaa tyhmyyttäsi? Noloahan tuo on, jos et osaa suutasi aukaista.
Kävin kyseisessä liikkeekssä tänään siskoni kanssa Itä-Helsinki: Itis .Olemme vanhempaa väkeä.Meitä tervehidittiin, oltiin ystävällisiä kuten henkilökunta aina siellä.
Jyskin henkilöstön manageeraus ei ilmeisesti aina välttämättä toimi kunnolla. Ihan kuin sitä johdettaisiin etänä jostain hieman erilaisesta henkilöstökulttuurista. Lähes aina olen saanut hyvää ja rentoa palvelua, eikä kukaan häiritse, jos haluaa vain itse katsella. Mutta mutta, sattumoisin olen törmännyt heidän varastomieheen, joka alkoi sättimään asiakasta, joka oli hänen mielestään väärässä (vaikka myyjien juuri osoittamassa) paikassa. Sama henkilö olikin myöhemmin ylennetty myyjäksi ja vierestä kassalla kuuntelin ihmeissäni hänen töykeää puhetta asiakasta kohtaan. En ole sen jälkeen asioinut Jyskissä.
Kerran olemme poistuneet Jyskistä, kun myyjät olivat kadonneet. Siellä oli muitakin asiakkaita ihmettelemässä samaa. Onneksi saimme samantapaisen ostoksemme muualta.
Kokkolan Jyskissä ihan parasta palvelua. Harvoin kohtaa yhtä avuliaita, ystävällisiä ja hyväntuulisia myyjiä 😊
Vierailija kirjoitti:
Nettisivuilla voit lähettää palautetta asiakaspalveluun ja valitset sieltä, mitä myymälää palaute koskee.
Missä siellä? Voitko laittaa linkin? En itse löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kato peiliin mikset saanut hyvää asiakaspalvelua. Turha täällä kitistä.
Sama myyjä siinä kirjoittelee kuin ap:lla.
Olen aina saanut erinomaista asiakaspalvelua jokaisessa Jysk myymälässä.