Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako lapselle juottaa maitoa?

Vierailija
16.02.2011 |

http://yksterveysblogi.blogspot.com/2011/02/ihana-homogenoitu-maitomme…



Pistää kyllä miettimään..Onko muilla minkälaisia ajatuksia asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kirjoitusta, mutta luomumaito on homogenoimatonta.

Vierailija
2/2 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta maito on vasikoille. Sitä juo meillä vaan esikoinen, ja hänkin vain lasillisen päivässä (koulussa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä