Lue keskustelun säännöt.
Uskaltaako lapselle juottaa maitoa?
16.02.2011 |
http://yksterveysblogi.blogspot.com/2011/02/ihana-homogenoitu-maitomme…
Pistää kyllä miettimään..Onko muilla minkälaisia ajatuksia asiasta?
Kommentit (2)
mutta minusta maito on vasikoille. Sitä juo meillä vaan esikoinen, ja hänkin vain lasillisen päivässä (koulussa).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuota kirjoitusta, mutta luomumaito on homogenoimatonta.