Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaas menun kanssa.

Vierailija
24.02.2011 |

Ystäväperhe tulee syömään ja pakkasessa olisi peuranpaisti. MIten se valmistetaan ja mitä lisukkeeksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin jonkinlaisen Burgundinpadan. Liha pieniksi paloiksi, ruskistetaan pekonisuikaleiden kanssa. Voit laittaa sipuliakin jos haluat. Kaikki pataan pannun huuhdeliemen kanssa, ruskistus suoritetaan väh.kahdessa erässä. Mukaan suolaa, pippuria, laakerinlehti, ehkä valkosipulia ja PUNAVIINIÄ. Haudutetaan uunissa muutama tunti. Viimeisen tunnin aikana mukaan voi heittää kokonaisia herkkusieniä ja hillosipuleita.



tuon voi tietysti vielä suurustaa maizenalla, mut ei oo pakko. Lisukkeeksi vaikka valkosipuliperunagratiini tai kotitekoinen muusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla