Lue keskustelun säännöt.
Painan -37kg, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (5)
Olet jotain ilmaakin kevyempää kaasua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän miinusmerkkistä voi painaa! Minä ainakin painan 59 kg.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänOlet jotain ilmaakin kevyempää kaasua?
Eihän miinusmerkkistä voi painaa! Minä ainakin painan 59 kg.
Miten teit sen? =)