kesälomalle...Finnmatkat vai Aurinkomatkat, Kreikkaan vai jonnekin muualle. kerrohan parhaat vinkit?
Tämä lapsiperhe lähtee kesällä jonnkin rantalomalle ekan kerran. Edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt aikaa..
Kaikki tuntuvat varaavan matkat nykyään netistä. Kätevää?
Kerrohan mihin kannattaisi kesällä suunnata? Suosittele jotain kohdetta? Kannattaisiko varata all inclusive vai ihan ilman aterioita?
Kommentit (4)
matkaa finnmatkoilta Rodokselta, Ixiasta, hottelli sun beach! siellä bamse-klubi ja hyvä hotelli :) uima-altaassa todella lämmin vesi :)
samassa hotellissa oltiin viime kesänä, on tosiaan oikein hyvä lasten kanssa! Altaat oli hyvät. :)
-ohis
matkaa finnmatkoilta Rodokselta, Ixiasta, hottelli sun beach! siellä bamse-klubi ja hyvä hotelli :) uima-altaassa todella lämmin vesi :)
onkin toinen asia... Itse valitsen matkatoimiston sen mukaan missä on paras hotelli. Kreikassa ei juuri metsään voi mennä, valitset minkä kohteen tahansa. Rodos on nykyään tosi kiva paikka ja siellä on ihania hotelleja. Samoin Espanjassa Mallorcalla Alcudia on aivan mahtava, siellä Estrella de mar (finnmatkojen blue village)-hotelli tosi kiva pienempien lasten kanssa.
Finnmatkat nimestään huolimatta ei ole. Että jos tämä jotain merkitsee.