Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesälomalle...Finnmatkat vai Aurinkomatkat, Kreikkaan vai jonnekin muualle. kerrohan parhaat vinkit?

Vierailija
09.02.2011 |

Tämä lapsiperhe lähtee kesällä jonnkin rantalomalle ekan kerran. Edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt aikaa..

Kaikki tuntuvat varaavan matkat nykyään netistä. Kätevää?

Kerrohan mihin kannattaisi kesällä suunnata? Suosittele jotain kohdetta? Kannattaisiko varata all inclusive vai ihan ilman aterioita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkat nimestään huolimatta ei ole. Että jos tämä jotain merkitsee.

Vierailija
2/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa finnmatkoilta Rodokselta, Ixiasta, hottelli sun beach! siellä bamse-klubi ja hyvä hotelli :) uima-altaassa todella lämmin vesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa hotellissa oltiin viime kesänä, on tosiaan oikein hyvä lasten kanssa! Altaat oli hyvät. :)

-ohis

matkaa finnmatkoilta Rodokselta, Ixiasta, hottelli sun beach! siellä bamse-klubi ja hyvä hotelli :) uima-altaassa todella lämmin vesi :)

Vierailija
4/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin toinen asia... Itse valitsen matkatoimiston sen mukaan missä on paras hotelli. Kreikassa ei juuri metsään voi mennä, valitset minkä kohteen tahansa. Rodos on nykyään tosi kiva paikka ja siellä on ihania hotelleja. Samoin Espanjassa Mallorcalla Alcudia on aivan mahtava, siellä Estrella de mar (finnmatkojen blue village)-hotelli tosi kiva pienempien lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän