Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myyjät eivät MUISTA mitä on tilattu? Kyse keväthaalareista. Ärsyttää huono palvelu!

Vierailija
31.01.2011 |

Kävin kysymässä mitä kuosia heille on tulossa, jotta tietäisin mistä lähden sitten hakemaan haalaria meille. Mutta eivät "muista"mitä ovat tilanneet. Eikö muita ärsytä tällainen huono palvelu? Eikö vaatekaupan myyjä voi olla perillä kevätuutuuksista? Enpä taida heiltä sitten ostaa mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä oli Ticketin keväthaalarit.

Vierailija
2/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että elämässä on muutakin kuin Ticketit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että elämässä on muutakin kuin Ticketit ;)


Ihmetyttää vaan asenne. Esim meilläpäin Polarn o pyretin myyjät ovat todella ystävällisiä ja kiinnostuneita tuotteistaan. Jesperin myyjät ovat kuin olisi pakotettu kassan taakse.

Vierailija
4/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen myyjä, ja en todellakaan vastaisi asiakkaalle noin. Jos ei tiedä, niin pitää ottaa selvää asiasta ja ottaa vaikkapa asiakkaan yhteystiedot..



Asiasta viidenteen; mielestäni JJ:ssa on muutenkin huono palvelu. Myyjät useimmiten nuoria tyttöjä joilla ei itsellään lapsia..luulisi, että myyjiä koulutetaan paremmin, koska näin myyntiäkin tulisi enemmän..



T. myyjä itsekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi