Puhelinmyyjät
Monta kertaa sanot EI ennenkuin lyöt kohteliaasti puhelun poikki? Kumma kun 1 ei riitä. Yleensä jo siinä kohtaa menee hermo.
Kommentit (6)
Voit helposti tehdä markkinointikiellon
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Sano kohteliaasti, että jos tarkoitus on myydä jotakin, niin keskustelua on turha jatkaa ja katkaise puhelu, sen jälkeen laita numero estoon. Tai älä vastaa epämääräisiin numeroihin.
Minä annan heidän tuhlata aikaansa ja joskus ostan jotain, minkä peruutan. Kerran ostin kolme isoa lehti-ilmoitusta toiminimelle ja peruutin ne viikon päästä. Yrittivät vetää käräjille, mutta nielivät tappionsa. Yksi hyvä tapa on loppuvaiheessa tehdä se kauppa ja sitten kun tilausta aletaan vahvistamaan katkaista puhelu.
Sanon "Kiitos ei, heippa" ja suljen puhelimen. En jää kuuntelemaan jankkaamista.
Mä sanon, että en voi nyt ostaa mitään. Uskovat kerrasta kyllä.
Kolmen ei:n jälkeen tulee luurinkuva. Jos toisessa päässä on niin tyhmä ettei tajua, niin ei ole muuta vaihtoehtoa.