Tekikö Lidl vanhanaikaiset?
Ostin uudessa pakkauksessa olevaa Kartanon ohuen ohut ylikypsä saunapalvikinkkua (ent. Koskikylä?) pakkauskoko on nyt 270 g (ennen 300 g?).
Onkohan muidenkin Kartano-tuotteiden paino tippunut uudistuksen myötä?
Kommentit (8)
Muutoksetkin tuotteissa yleensä nostavat hintoja suoraan, ei näytä hyvältä testailla asiakkaiden piikkiin aina ja ikuisesti. Milloinkohan joku ymmärtää että Suomessa on sairaan kallista asua sekä elää? Rikkaiden valtioksi alkanut muuttumaan tämä Suomi. Kuluttaisin enemmän myöskin palveluihin sekä kokemuksellisiin asioihin mutta ei ole nyt varaa sitten. Tässä on suuri häviö tietyille yrityksille. Monet taas joilla on sitä rahaa ovat kiireisiä tai väsyneitä eivätkä edes ehdi kuluttamaan, lisäksi ovat he jotka eivät halua ostaa mitään vaikka olisi varaa joten mitä järkeä on tässä kaikessa? Liian paljon ajatellaan vain tulevaisuutta ja taas lisää tulevaisuutta mutta muistaako kukaan enää että pitäisi elää ennen kuin kuolla kupsahtaa koko rahasäkin kanssa?
10 % painossa vähennystä on aika paljon.
Fazerin ruispala on ohuempi kuin ennen. Fazen sininen konvehtikarkki on pienempi kuin ennen. Saludo kahvipaketti on 450g. Lidlin mandariinit pilaantuu kahdessa päivässä.
WC-paperin tuotekehitys: tehdään huonommasta paperista, kääritään löysemmälle, tehdään kapeampi rulla, tehdään isompi hylsy
Muu grilletiti eli vegaaniset grillitaskut. Ennen paketissa oli kolme, nykyään enä vain kaksi. Mutta siitä huolimatta hinta nousi nousi 1.99 eurosta 2.99 euroon.
Whiskas ja Latz kissanruoka pakkauksista on vähennetty kaksi annospussia kissanruokaa ja etenkin kissa huomaa sen ja on kiukkuinen kun ruoka loppuu aiemmin kuin ennen. Sen lisäksi kissanruoan hinta on kaksinkertaistunut pandemiaa edeltäneestä.
Kartanon ylikypsä kinkku on edelleen 300 g. Se ohuen ohut on pienempi. ap.
En osaa sanoa mutta monien valmistajien pakkauskoot ovat pienentyneet ja samalla hinnat vain ovat nousseet. Lisäksi tekevät paljon huonoja uudistuksia tuotteisiin saadakseen tehtyä edullisemmalla. Moninkertainen häviö kuluttajalle.