Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko yritysten olla enemmän mediaseksikkäitä jotta pärjäisivät kovassa kilpailussa?

Vierailija
04.05.2024 |

Maailmassamme on monen monta ryhmää, joita ei nähdä kiiinnostavina, jotka eivät edusta sitä mediaseksikästä kulutttajaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai, sitäkin. Mutta varmaan se menestyminen kovassa kilpailussa edellyttää kehittämistä yrityksen toiminnan kaikissa vaiheissa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että ne organisaatiot joilla on omakuva joka mahdollistaa sen että sen jäsenet ja asiakkaat voivat luoda siihen tunnetason yhteyden menestyvät eritttäin paljon paremmin kuin muut. Ne organisaatiot jotka pystyvät herätttämään tunteita ja intohimoja ovat aina kilpailijoidensa edelllä.

Vierailija
4/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, minkä alan yritys on.

Ravintolat, hotellit, matkailuala, viestintätoimistot, mediaala  ja muut, jo sitä ovatkin.

Mutta jonkin esim. erikoisalan alihankkija yrtitykset, rakennusyhtiöt, suuryritykset ja muut,  eivät tarvitse mediaseksikyyttä.

He kilpaillevat laadulla, osaamisella, ammattitaidolla ja luotettavuudella.

Nämä yritykset esittelevät itsensa omilla kotisivuillaan, joista näkee yrityksen referenssit, sen millaisia projekteja yritys on aikaisemmin saaniut. Ja toteuttanut.

Ja nämä yritykset toimivat piireissä, joissa heidät jo valmiiksi tunnetaan.  

Nimittäin se vanha kunnon puskaradio toimii edelleen. Alalla kuin alalla.

Aina löytyy suosittelijoita, kun joku suurempi yritys etsii itseleen aliurakoitsijoita. Ja alihankkijoita.

Kuitenkin on aina on niin että: Ammattitaito ja luoettavuus maksaa.   

Lastu maksaa.


 

Vierailija
5/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset pärjää vallan mainiosti. Valtion talous on se joka sakkaa.

Vierailija
6/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on että ne organisaatiot joilla on omakuva joka mahdollistaa sen että sen jäsenet ja asiakkaat voivat luoda siihen tunnetason yhteyden menestyvät eritttäin paljon paremmin kuin muut. Ne organisaatiot jotka pystyvät herätttämään tunteita ja intohimoja ovat aina kilpailijoidensa edelllä.



Tavallaan.  Mutta pelkkä tunnetason luominen johonkin yritykseen  ei riitä.  Tälläisiä tunnetason yhteyksiä on luonnntuoteitta myyviin yrityksiin. Jotka myyvät puhdasta roskaa ja paskaa.

He matkkinoivat jotain tuotetta suurena, käänteen tekevenä apuna, sairauksiin, väsymyksiin, uupumuksern, unettomuuteen, ruuansulatus ja muihin ongelmiin.

Kun ostaa tuon vahvasti markkinoidun , mainostetun tuotteen ja lukee sen tuoteselosteen. niin sitä  niin sanottua vaikuttavaa ainetta tuotteessa on korkeintaan 10 % :a.  Harvoin edes sitäkään.

Muu osa tuotteesta on vettä, täyteaineita eli aineita, joista tabletista on voitu valmistaa tabletti.

Mutta mitäpä tästä.  On ostajan, eli kuluttajan oma asia ja päätös, mihin ja millaisiin ostoksiin hän rahansa pistää.

Aivan sama silloin, jos kuluttaja valitsee kotinsa keittiön tai muuhun remonttiin, sen kailkkein halvimmman

tarrjouksen tehneen firman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän