Älkää ostako Viikin Prismasta
Fazerin esipaistettuja patonkeja. Eilen ostetuissa, avaamattomissa ja vahingoittumattomissa patongeissa paljon hometta! Parasta ennen päiväuys näissä tuotteissa 15.3.2011, eli älkää ostako sitä erää.
Yritän saada prismaa ja fazeria kiinni. On se jännä juttu, että niihin on vaikeaa saada yhteyttä. Yököttää aika lailla nyt nuo leivät.
Kommentit (8)
soittaa voi taas kahdeltatoista. Sitten otan taaperon vaunuihin ja marssin sinne prismaan! Palautan kyllä nyt kaikki ostamani patonkipaketit(4kpl), vaikka kaikissa ei hometta olekaan. En varmasti syö noita enää, meni maku...
ihan kaiken merkkisissä esipaistetuissa patongeissa. Se paketti on vain jossain vaiheessa menny rikki. Saat uuden tuotteen tilalle, kun meet sinne infotiskille. Miksi muuten ostat tuollaista *askaa ylipäätänsä?
menet kauppaan palauttamaan, saat rahat takaisin/uudet vastaavat tuotteet.
Jos asioit suoraan valmistajan kanssa ja valitat kovasti mutta asiallisesti. Saat paljon tuntuvamman korvauksen.
Silloinkin täytyy tietenkin ilmoittaa myös ostopaikkaan pilaantuneista tuotteista, mutta sen voi tehdä esim. puhelimella, jos ei jaksa lähtä käymään.
että tänään pippalot, eikä aikaa leipoa itse. Halusin tehdä ostokset jo eilen, eikä tuore patonki olisi pysynyt hyvänä tähän iltaan asti.
Kummaa tuossa on, että oon tutkinut sen paketin todella tarkkaan, eikä oo mitään merkkejä rikki menemisestä. Mitään hajuakaan ei tule läpi, vaikka kuinka nuuskin. Siksi mietin onko erässä jotain vikaa.
on Fazerin ongelma, ei Prisman.
Itse olen joskus ostanut Oulussa Fazerin patonkeja, ja seuraavana päivänä kun olen avannut pakkauksen, on patongit olleet pahasti homeessa vaikka viim. käyttöpäivään oli vielä reilusti aikaa.
sanoivat, että ovat pahoillaan puolestani, kun on mennyt pakkaus rikki. Sanoin, että oli yksittäinen ongelma tai ei, nuo kaikki pakkaukset menevät roskiin enkä niitä kellekään tarjoile. Nyt sitten pitää paketti lähettää sinne labraan ja sitten korvaavat. Muistutin, että minulla oli useampi korvattava paketti, ja sanoivat merkitsevänsä ylös.
Vähän kyllä jo naurattaa. Pamahtaakohan sitten tilille toi 4x1.69e vai neljä samanlaista pakettia tota leipää jota en varmana enää syö. :D
Prismaan soitin ja infosin asiallisesti tilanteesta, pyysin heitä katsomaan onko muissa patongeissa näkyvää vikaa ja kerroin olleeni yhteydessä suoraan Fazeriin. Olivat ihanan iloisia kun en räyhännyt!
Jos ne on paketissa, niin mitenhän ne siellä prismassa on sitä hometta sinne piilottanut ihan sun kiusaksiko..
laita palautetta valmistajalle, niin voivat vaikka selvittää, mistä johtuu. Olen ainakin vaasalta saanut pariin kertaa asiallisen vastauksen ,miksi leivät homehtuneet ennen aikaisesti ja hyvän korvauksen.
olijalle patongit eteen. Mahdollisimman kovalla metelillä tietysti. Fasulle kannattaa myös tosiaan soittaa. Mutta älä missään nimessä jätä tekemättä reklamaatiota.