Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foxtel oy Orivesi

Vierailija
28.04.2024 |

Onko kellään tietoa tai kokemusta millaista työskentely Orivedellä sijaitsevassa Foxtelissa on? Mitä sisältää alkutuotannon ja tuotannon työtehtävät?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää ketunkakkaa ja pakkaa sitä pussiin. myydään abu dabiib ja kiinaan potenssilääkkeeksi. rahaa et saa. maksu tulee luonnossa oriveden valuutassa eli nauriina.

Vierailija
2/14 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä paikka, ei voi suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
4/14 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi suositella Foxtelia työpaikkana. Aivan paskat olosuhteet työntekijöillä. Jos työskentely purkukuntoisessa rakennuksessa, ala-arvoisella johtamisella ja vailla työturvallisuutta kiinnostaa niin hakekaa vain tuonne.

Vierailija
5/14 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaminen on aivan surkealla tasolla!

HR stä puhumattakaan. Ihan kamala oli olla hänen työhaastattelussa. Ja kuulemma nuoleskelee vaan toimaria, eikä pidä työntekijöiden puolia.

Työturvallisuus myös näytti olevan retuperällä. 

 

 

Vierailija
6/14 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaminen on ihan omaa luokkaansa! Nauroin kun näin tuon jutun että "meillä viihdytään pitkään" nuo muutama siellä on jaksanut olla, muut tajuaa max vuoden parin päästä lähteä kun näkee oikeasti mikä meininki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi oli kyllä hauska juttu! Noi hiirulaiset siellä viihtyy, sellaiset jotka puuttuu epäkohtiin tai sanoo mielipiteensä savustetaan ulos tai tajuaa ite lähtee.. Tuotantopäällikkö sönköttää niin ettei saa mitään selvää.. Esihenkilöt arvostelee työntekijöitä julkisesti..

Vierailija
8/14 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti huonot oltavat? Mistä saisi tarkempaa tietoa? En halua ostaa sellaisen firman tuotteita, joissa henkilökunta voi huonosti. Surullista vain, että nämä eivät koskaan tule julkisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä! 

Suosittelen kiertään kaukaa! 

Mitä puhunut ihmisten kanssa, niin en keneltäkään ole kuullut hyvää sanottavaa..

Vierailija
10/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron. Ihmisiä laitetaan tekemään työtehtäviä (mm vaarallisten aineiden kanssa)  mihin heillä ei ole koulutusta eikä saa kunnon perehdytystä. Tehdas on ihan mätä. Katto vuotaa. Talvella sisällä +8 ja kesällä +30. Talveksi ei saa kunnon työvaatteita jos ei itse osta. Kesällä saa yhden vissy pullon per päivä. Ei tuulettimia yms. Toimitusjohtaja käy vittuilemassa tuotantotiloissa, muuten ei juuri näy. Työntekijän annettiin tehdä töitä humalassa, muut työntekijät vaarassa siinä kohtaa.  Työntekijöitä savustetaan pihalle ja otetaan tilalle henkilöstöpäällikön sukulaisia/tuttavia. Ihan oikeustaistoja/sovitteluja ollut laittomista irtisanomisista. Ja lisää olisi juttuja vaikka ja kuinka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mainosta yritykselle. Onneks en asu Orivedellä.

Vierailija
12/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orivesi on kylänä negatiivinen paikka muutenkin. Ihan hirveät energiat. Tulijaa kyräillään, ei suhtauduta avoimesti, kassaneiditkin tiuskivat. En sano jos asut kauempana kylästä ja käyt vain kerran viikossa viikko-ostokset, mutta keskustaan ei kannata muuttaa. Sanon tämän varalta, enhän tiedä, asutko siellä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta jaksetaan valittaa, joskus olisi antoisaa kuulla myös positiivista.

Vierailija
14/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orivesi on kylänä negatiivinen paikka muutenkin. Ihan hirveät energiat. Tulijaa kyräillään, ei suhtauduta avoimesti, kassaneiditkin tiuskivat. En sano jos asut kauempana kylästä ja käyt vain kerran viikossa viikko-ostokset, mutta keskustaan ei kannata muuttaa. Sanon tämän varalta, enhän tiedä, asutko siellä jo.

Sisäsiittoinen paikkakunta, jopa pahempi kuin koskaan aikaisemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi