Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teillä on tänään jälkiruoaksi?
21.04.2024 |
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/43475fa9-147f-458b-b3ea-06f…
Tein aamulla tuon odottamaan.
Kommentit (4)
Mulla ei ole jälkiruokaa tänäänkään. Ei ole koskaan ennenkään ollut, en koe millään tavalla tarpeelliseksi tai välttämättömäksi koska syön vain elääkseni, en elä syödäkseni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sitten ihmetellään kuinka ihmiset ovat lihavia.
Ottakaa vaikka Sirdaludia niin helpottaa ehkä tuo kireytenne.
Ap
Alue: Aihe vapaa
Siemennestettä, paljon proteiiniä.
N36