Lue keskustelun säännöt.
Mä oon väsynyt sisustamaan
26.01.2011 |
remontti meneillään ja etukäteen innoissani suunnittelin ja mietin rakenneratkaisuja, materiaaleja ja värejä.
Nyt kun ollaan kohta pintamateriaalivaiheessa, mua ei kiinnostakaan. En jaksaisin yhtään miettiä mitään erikoisempaa. Taitaa käydä niin että lattiat lakataan, seinät maalataan jollain vaalealla ja that¨s it!
Olen itsekin tosi hämmästynyt
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillä tavalla on helpompi hoidella loppusisustus, eli huonekalut ja tekstiilit. Seiniä voi myös tapetoida ja maalata jälkikäteen.
Lakattu puulattia on tyylikäs näiden kaikkien laminaattien keskellä.