Vaikuttajat ja ylikulutuksen ihannointi
Ylikulutuksen ihannointi näkyy erityisesti tiettyjen vaikuttajien käytöksessä. Olen seurannut heidän jatkuvaa ylikulutuksen ihannointiaan, jossa uusia tavaroita mainostetaan häpeilemättömästi.
Jotkut juoksevat esim. viikoittain vaatekaupoilla, ja mainostavat (saamiaan) turhakkeita ja tärpäkkeitä melkein päivittäin.
Kommentit (5)
Kuinkahan moni näistä tyypeistä itse ostelisi niitä kalliita merkkivaatteita, juomia ja muita tuotteita joita saavat ilmaiseksi.
Siihenhän koko somevaikuttaminen perustuu: osta, osta, osta. Kaupalliset yhteistyöt ovat pelkkää mainostamista, ja alekoodeilla houkutellaan hankkimaan kaiken maailman happyflopseja.
Vierailija kirjoitti:
Siihenhän koko somevaikuttaminen perustuu: osta, osta, osta. Kaupalliset yhteistyöt ovat pelkkää mainostamista, ja alekoodeilla houkutellaan hankkimaan kaiken maailman happyflopseja.
On kyllä surkeaksi mennyt mainostamisen taso. Ja mainostetaan vaikka mitä.
Ihminen, joka käyttää itsestään nimitystä vaikuttaja on täysi idiootti.