Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttajat ja ylikulutuksen ihannointi

Vierailija
13.04.2024 |

Ylikulutuksen ihannointi näkyy erityisesti tiettyjen vaikuttajien käytöksessä. Olen seurannut heidän jatkuvaa ylikulutuksen ihannointiaan, jossa uusia tavaroita mainostetaan häpeilemättömästi.

Jotkut juoksevat esim. viikoittain vaatekaupoilla, ja mainostavat (saamiaan) turhakkeita ja tärpäkkeitä melkein päivittäin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka käyttää itsestään nimitystä vaikuttaja on täysi idiootti.

Vierailija
2/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni näistä tyypeistä itse ostelisi niitä kalliita merkkivaatteita, juomia ja muita tuotteita joita saavat ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän koko somevaikuttaminen perustuu: osta, osta, osta. Kaupalliset yhteistyöt ovat pelkkää mainostamista, ja alekoodeilla houkutellaan hankkimaan kaiken maailman happyflopseja.

Vierailija
4/5 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän koko somevaikuttaminen perustuu: osta, osta, osta. Kaupalliset yhteistyöt ovat pelkkää mainostamista, ja alekoodeilla houkutellaan hankkimaan kaiken maailman happyflopseja.

On kyllä surkeaksi mennyt mainostamisen taso. Ja mainostetaan vaikka mitä. 

Vierailija
5/5 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi