Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi fasebuukissa joku kirjoittaa viestin ja sit ite tykkää siitä?

Vierailija
17.02.2011 |

en tajua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne jotenkin uppaa sen :)

Vierailija
2/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vaan, kun ensin kirjoitetaan "muka hauska" juttu ja sitten kun ei kukaan sitä kommentoi, niin sitten itse tykkäillään... tirsk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sormi osuu vahingossa siihen "like", ehkä ei kande liikaa miettiä

Vierailija
4/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vaan, kun ensin kirjoitetaan "muka hauska" juttu ja sitten kun ei kukaan sitä kommentoi, niin sitten itse tykkäillään... tirsk

eikä ootella toisten kommentointeja.

Mulle tulee ainakin hyvä mieli, kun joku kaveri kirjoittaa jotain kivaa ja tykkää siitä...

Mut meitä on moneen junaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi