Lue keskustelun säännöt.
Miksi fasebuukissa joku kirjoittaa viestin ja sit ite tykkää siitä?
Kommentit (4)
Naurattaa vaan, kun ensin kirjoitetaan "muka hauska" juttu ja sitten kun ei kukaan sitä kommentoi, niin sitten itse tykkäillään... tirsk
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun sormi osuu vahingossa siihen "like", ehkä ei kande liikaa miettiä
Naurattaa vaan, kun ensin kirjoitetaan "muka hauska" juttu ja sitten kun ei kukaan sitä kommentoi, niin sitten itse tykkäillään... tirsk
eikä ootella toisten kommentointeja.
Mulle tulee ainakin hyvä mieli, kun joku kaveri kirjoittaa jotain kivaa ja tykkää siitä...
Mut meitä on moneen junaan
Jos ne jotenkin uppaa sen :)