Lue keskustelun säännöt.
VESA KESKINEN, onko tuo nyt ihan järissään??????
02.02.2011 |
Kännissä, päissään, huumeissa tai muuten ihan pihalla..
Tuoko on menestyvä yritysmies??? Hyi hitto!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos se on useinkin tuollaisessa kunnossa.