Lue keskustelun säännöt.
Lasten ulkovaateasiaa..
10.02.2011 |
Oletteko löytäneet jostain jotain kivaa, tytöille.. :O?
Siis CupCake..yäk. Minymo..njääh. Po.P pettymys. Ticketillä joo ihan kiva mustaVALKOINEN asu..nätti, vaan ei kovin käytännöllinen. Mololla olisi pojille kivaa, vaan ei tytöille.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla