Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä me syötäis tänään? Ei jaksaisi kauppaan...

Vierailija
10.02.2011 |

Jääkaapissa on munia, vähän ehkä jo liian vanhaa aurajuustoa, suolakurkkuja, rasvaa, ituisia perunoita. Pakasteessa 4 kalapuikkoa, mehujääpuikkoja, 3 pizzapohjaa, piparkakkutaikina. Kuiva-ainekaapissa puuroriisiä, kaurahiutaletta, mannaryyniä, vehnäjauhoja, joku valmiskastikepussi, mausteita ja 3 tacokuorta.



Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee munakasta ja kaurapuuroa. Tai tilaa pitsta. TAI MENE KAUPPAAN JA OSTA PERHEELLESI KUNNON RUOKAA!!!!

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee tänään iltaruoaksi aurajuusto-perunamunakasta.

jälkiruoaksi mehujääpuikot.



iltapalaksi mannapuuroa/riisipuuroa.



huomenna päivällä voit tehdä vaikka ne pitsapohjat, laita niiden päälle aurajuustoa, (onko tomaattipyretta tai paseerattua tomaattia?) ja jos tonnikalaa, kinkkua tms. sellaista päälle.



välipalaksi taas puuroa/mannapuuroa.



iltaruoaksi: paistettuja perunoita pannulta ja ne kalapuikot pieneksi silputtuna että kaikille riittää. lisukkeeksi suolakurkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistoin eiliseltä jääneet pari keitettyä pottua, nakkasin sekaan pakasteesta löytynyttä joulukinkkua ja paistoin pari munaa.



Lapset tykkää :)

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI MENE KAUPPAAN JA OSTA PERHEELLESI KUNNON RUOKAA!!!!

Niin, senkin paha ihminen!!!!!111

Noeivaan, puuropäivä. :)

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei koskaan ole "oikeaa" ruokaa :)



(Noin hankalasti ei ole koskaan ollut. Ja velaksikaan en ruokaa osta enkä saa esim. toimeentulotukea.)



Vierailija
6/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylkeen kala-suolakurkkupaistosta, sekin maistui. Ja iltasella meinasin kyhätä vielä jonkinlaisen pannukakun tai muun peltipullan tai leivän.