Auto 2 aikuiselle jo kolmelle lapselle?
Suosittele autoa johon mahtuu takapenkille 1 turvaistuin selkä menosuuntaan ja 2 turvavyöistuinta kasvot menosuuntaan.
Hinta saisi olla korkeintaan noin 10 000 ja neliveto on pakollinen.
Itse en löydä kovin montaa vaihtoehtoa tässä hintaluokassa niin ajattelin jos jollain on tietoa jaettavaksi?
Kommentit (21)
Tolla samalla kombolla meillä oli aikoinaan käytössä WV Golf ja WV Passat. Hyvin mahtui, Passat oli neliveto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi neliveto on pakollinen?
Tuli sama ekana mieleen, olisiko hankala pihatie tjs. Pelkän talven takia siitä ei kannata ekstraa maksaa.
Asiaan: vw, seat, skoda. Audit ylihinnoiteltu, kaikissa näissä vaan koneet vähän jännäkakka housussa-malleja.
Haluan nelivedon.
Kelpaisko tää etuvetoinen?
Haluan pakettiauton.
Kelpaisko tää sedan?
Haluan avoauton.
Kelpaisko tää farmari?
Parin kilometrin tie jolla on isoja mäkiä on haastava ajaa talvikeleillä kun aura käy kun kerkeää, mutta aamuisin on silti päästävä liikkeelle...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neliveto on pakollinen?
Tuli sama ekana mieleen, olisiko hankala pihatie tjs. Pelkän talven takia siitä ei kannata ekstraa maksaa.
Asiaan: vw, seat, skoda. Audit ylihinnoiteltu, kaikissa näissä vaan koneet vähän jännäkakka housussa-malleja.
Suomessa on talvi vähintään puoli vuotta, joten miksi talvea ei pitäisi huomioida autoa valittaessa Suomessa. Esimerkiksi Helsingin keskussa ei taskuun pysty parkkeeraamaan pienemmillä autoilla, kun jäätynyt lumimöykky estää sen.
Eiköhän ap tiedä omat tarpeensa, miksi aina näissä on joku lässyttämässä ettet tarvitse sitä taikka tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neliveto on pakollinen?
Tuli sama ekana mieleen, olisiko hankala pihatie tjs. Pelkän talven takia siitä ei kannata ekstraa maksaa.
Asiaan: vw, seat, skoda. Audit ylihinnoiteltu, kaikissa näissä vaan koneet vähän jännäkakka housussa-malleja.
Suomessa on talvi vähintään puoli vuotta, joten miksi talvea ei pitäisi huomioida autoa valittaessa Suomessa. Esimerkiksi Helsingin keskussa ei taskuun pysty parkkeeraamaan pienemmillä autoilla, kun jäätynyt lumimöykky estää sen.
Eli neliveto sulattaa sen möykyn ? Suomessa on muutakin kuin Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Parin kilometrin tie jolla on isoja mäkiä on haastava ajaa talvikeleillä kun aura käy kun kerkeää, mutta aamuisin on silti päästävä liikkeelle...
Ap
No minkäslaisella autolla te nyt lähdette liikkeelle? Kai te nytkin liikutte?
Vierailija kirjoitti:
Parin kilometrin tie jolla on isoja mäkiä on haastava ajaa talvikeleillä kun aura käy kun kerkeää, mutta aamuisin on silti päästävä liikkeelle...
Ap
Eli jos teillä sattuu sairaskohtaus tai tulipalo niin ensimmäiseksi soitellaan auramiehelle?
Suomessa on iät ja ajat ajettu olemasa olevia teitä pitkin kaiken maailma kinnereillä ilman että nelivedosta ollut tietoakaan. Nyt sitten ne samat tiet onkin mahdottomia ajella ilman nelivetoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neliveto on pakollinen?
Tuli sama ekana mieleen, olisiko hankala pihatie tjs. Pelkän talven takia siitä ei kannata ekstraa maksaa.
Asiaan: vw, seat, skoda. Audit ylihinnoiteltu, kaikissa näissä vaan koneet vähän jännäkakka housussa-malleja.
Suomessa on talvi vähintään puoli vuotta, joten miksi talvea ei pitäisi huomioida autoa valittaessa Suomessa. Esimerkiksi Helsingin keskussa ei taskuun pysty parkkeeraamaan pienemmillä autoilla, kun jäätynyt lumimöykky estää sen.
Kuka estää/kieltää siirtämästä sitä möykkyä?
Takaveto vs 4x4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neliveto on pakollinen?
Tuli sama ekana mieleen, olisiko hankala pihatie tjs. Pelkän talven takia siitä ei kannata ekstraa maksaa.
Asiaan: vw, seat, skoda. Audit ylihinnoiteltu, kaikissa näissä vaan koneet vähän jännäkakka housussa-malleja.
Suomessa on talvi vähintään puoli vuotta, joten miksi talvea ei pitäisi huomioida autoa valittaessa Suomessa. Esimerkiksi Helsingin keskussa ei taskuun pysty parkkeeraamaan pienemmillä autoilla, kun jäätynyt lumimöykky estää sen.
Talvella auton vakiovarusteisiin kuuluukin kunnon lapio. Monta kertaa olen saanut lapioida itselle parkkitilaa ja lähtiessä lapioida auto esille, jos aura on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neliveto on pakollinen?
Tuli sama ekana mieleen, olisiko hankala pihatie tjs. Pelkän talven takia siitä ei kannata ekstraa maksaa.
Asiaan: vw, seat, skoda. Audit ylihinnoiteltu, kaikissa näissä vaan koneet vähän jännäkakka housussa-malleja.
Suomessa on talvi vähintään puoli vuotta, joten miksi talvea ei pitäisi huomioida autoa valittaessa Suomessa. Esimerkiksi Helsingin keskussa ei taskuun pysty parkkeeraamaan pienemmillä autoilla, kun jäätynyt lumimöykky estää sen.
Eli neliveto sulattaa sen möykyn ? Suomessa on muutakin kuin Helsinki.
AP selitti tarpeensa. Mäkinen, huonosti aurattu tie.
Itsekin kyseenalaistin mielessäni 4-vedon tarpeen, mutta kaipa AP tietää, mitä tarvitsee.
Meillä vanhemmat ja 3(toisinaan, harvoin kyydissä 4-5) aikuisen kokoista lasta, maaseudulla asutaan.
Auton tarpeen täyttää Dacia Logan.
Ei ole mahdotonta ajelle etuvetoisella mutta kyllä neliveto helpottaa kummasti asiaa ja on turvallisempi lasten kanssa ajellessa. Tällä hetkellä 1 etuveto auto ja toinen neliveto.
Auraus toimii hyvin, mutta onhan se ymmärrettävää ettei ensimmäisenä aurauslistalla ole tie jonka varrella on 1 asuttu talo.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on iät ja ajat ajettu olemasa olevia teitä pitkin kaiken maailma kinnereillä ilman että nelivedosta ollut tietoakaan. Nyt sitten ne samat tiet onkin mahdottomia ajella ilman nelivetoja.
Ja ennen kuulemma hiihdettiin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on iät ja ajat ajettu olemasa olevia teitä pitkin kaiken maailma kinnereillä ilman että nelivedosta ollut tietoakaan. Nyt sitten ne samat tiet onkin mahdottomia ajella ilman nelivetoja.
Ja ennen kuulemma hiihdettiin kouluun.
Kesät talvet.
Varmaan noilla kriteereillä me muutkin löydetään samat vaihtoehdot kuin sinäkin. Sit riippuu muut ominaisuudet. Mikä löpö, väri, malli, lisävarusteet, kilometrit??