Hallitus, luopukaa Turun tunnin junasta ja koko 4 miljardin investointiohjelmasta, vaatii Elinkeinoelämän tutkimuslaitos
Kommentit (40)
Mitästä helvettiä mitään rakentamaan, kun voi noudattaa punikkihallituksen esimerkkiä ja jakaa 4 miljardia suoraan SAK:n toverimiljonääreille.
Vierailija kirjoitti:
Mitästä helvettiä mitään rakentamaan, kun voi noudattaa punikkihallituksen esimerkkiä ja jakaa 4 miljardia suoraan SAK:n toverimiljonääreille.
Haista sinä. Näytäpä todisteet siitä, että hallitus olisi antanut rahaa SAK:lle.
Kaikki ulkomaille lähetettävät rahat, (oli mikä maa hyvänsä), ne miljardit pitäisi nyt käyttää Suomen hyväksi eikä levitellä pitkin maailmaa. Ja työpaikat ensin suomalaisille ennen kuin otetaan ulkomailta tänne uutta työvoimaa.Ja kaikki vuosia täällä olevat työtä tekemättömät ja siellä lomailevat sinne omaan maahansa elelemään. Tulisi miljardien säästöt. Vihervassarit ei tykkää mutta mitäs siitä, nyt pitäisi vihdoin mennä Suomen etu ensin ajattelulla eikä olla koko maailman sosiaalitoimistona.
No ei nyt mitään turhempaa rahareikää olisikaan kuin että turkulaiset pääsisi helsinkiin vähän nopeammin?
Oho! Nyt alkavat jo omatkin koirat purra.
Korkean työttömyyden aikana pitää valtion sijoittaa infraan.
Pyörät pitää pitää pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt mitään turhempaa rahareikää olisikaan kuin että turkulaiset pääsisi helsinkiin vähän nopeammin?
Turusta ei halua kukaan Helsinkiin, ei nopeammin eikä hitaammin. Eihän Turussa ole tällä hetkellä edes pääasema käytössä tietääkseni ja sekin on niin unohdettu ja aamtaminaikuisessa kuosissa että voi hyvin päätellä miten vähän turkulaisia kiinnostaa kaupungistaan poistuminen ja sen sujuva mahdollistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Nyt alkavat jo omatkin koirat purra.
Vasta tiistai ja omat koirat jo kusee nilkoille. Ei mene hallituksella hyvin. Onnistuneet jo suututtamaan kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Korkean työttömyyden aikana pitää valtion sijoittaa infraan.
Pyörät pitää pitää pyörimässä.
Joo se oli siihen maailman aikaan kun oli kouluttamatonta työvoimaa tarjolla lapiohommiin. Ne säännöt ei päde enää.Jonkun pienen erityisosaaja ryhmän työllistäminen miljardiprojekteihin ei ole millään tavalla kannattavaa.
Huomattavasti järkevämpi olisi rantarata kotkasta helsinkiin.
Kotkassa suurtyöttömyys ja paljon työvoimaa joka voisi nopeasti tulla pääkaupunkiseudulle töihin.
Samalla helsinkiläiset voisivat asua edullisesti ja leveästi kotkassa. Winwin.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti järkevämpi olisi rantarata kotkasta helsinkiin.
Kotkassa suurtyöttömyys ja paljon työvoimaa joka voisi nopeasti tulla pääkaupunkiseudulle töihin.
Samalla helsinkiläiset voisivat asua edullisesti ja leveästi kotkassa. Winwin.
Jos huoli on siitä että ihmisten pitäisi päästä nopeammin paikasta A paikkaan B niin moottoritiet kuntoon että täällä voi ajella kuin Autobahnilla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-marin-tunnin-junaradat-ta…
Siis Sannan junastako pitäisi nyt luopua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti järkevämpi olisi rantarata kotkasta helsinkiin.
Kotkassa suurtyöttömyys ja paljon työvoimaa joka voisi nopeasti tulla pääkaupunkiseudulle töihin.
Samalla helsinkiläiset voisivat asua edullisesti ja leveästi kotkassa. Winwin.
Jos huoli on siitä että ihmisten pitäisi päästä nopeammin paikasta A paikkaan B niin moottoritiet kuntoon että täällä voi ajella kuin Autobahnilla.
Ei käy.
T: De Görnä
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/wp-content/uploads/2019/06/fatim.diarr…
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ulkomaille lähetettävät rahat, (oli mikä maa hyvänsä), ne miljardit pitäisi nyt käyttää Suomen hyväksi eikä levitellä pitkin maailmaa. Ja työpaikat ensin suomalaisille ennen kuin otetaan ulkomailta tänne uutta työvoimaa.Ja kaikki vuosia täällä olevat työtä tekemättömät ja siellä lomailevat sinne omaan maahansa elelemään. Tulisi miljardien säästöt. Vihervassarit ei tykkää mutta mitäs siitä, nyt pitäisi vihdoin mennä Suomen etu ensin ajattelulla eikä olla koko maailman sosiaalitoimistona.
Oikein. Ukraina on ainoa poikkeus. Mitä kiireisempänä Ukraina pitää ryzzzzzät, sen parempi Suomelle. Afrikkaan ja Välimerelle voi lopettaa saman tien rahan antamisen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-marin-tunnin-junaradat-ta…
Siis Sannan junastako pitäisi nyt luopua?
Ihan sama kenen juna. Tässä tilanteessa junasta on luovuttava. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Korkean työttömyyden aikana pitää valtion sijoittaa infraan.
Pyörät pitää pitää pyörimässä.
Joukkoliikenne kaipaakin tukea, mutta mikään uusi ratayhteys ei ole välttämätön, vaan vuorojen tihentäminen juna- ja bussiliikenteessä, samoin sellaisten vuorojen perustaminen, jotka malttavat pysähtyä vähäisemmilläkin asemilla ja pysäkeillä eivätkä vain suhaa isojen kaupunkien väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt mitään turhempaa rahareikää olisikaan kuin että turkulaiset pääsisi helsinkiin vähän nopeammin?
Turusta ei halua kukaan Helsinkiin, ei nopeammin eikä hitaammin. Eihän Turussa ole tällä hetkellä edes pääasema käytössä tietääkseni ja sekin on niin unohdettu ja aamtaminaikuisessa kuosissa että voi hyvin päätellä miten vähän turkulaisia kiinnostaa kaupungistaan poistuminen ja sen sujuva mahdollistaminen.
Puhumattaaan siitä, että Turussa edelleen suunnitellaan ratikkaverkoston rakentamista, kun Tampere jo laajentaa omaansa.
Sanottiinko samaa Sannalle kun lähetti 6 miljardia EU ilmastorahastoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkean työttömyyden aikana pitää valtion sijoittaa infraan.
Pyörät pitää pitää pyörimässä.
Joukkoliikenne kaipaakin tukea, mutta mikään uusi ratayhteys ei ole välttämätön, vaan vuorojen tihentäminen juna- ja bussiliikenteessä, samoin sellaisten vuorojen perustaminen, jotka malttavat pysähtyä vähäisemmilläkin asemilla ja pysäkeillä eivätkä vain suhaa isojen kaupunkien väliä.
Nimenomaan tarvitsisi niitä mitkä menee kaupunkien ja kyläkeskusten väliä eikä pysähdy joka metsäpolulle. Ihan järjetöntä, että minullakin menee 25km matkaan tunti vain siksi kun pitää kiertää jokainen pusikko.
Tärkeämpää on rakentaa uusi silta Itä-Suomeen