Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen asiakaspalvelutehtävissä ja usein vastaan vaan joo tai niin

Vierailija
02.03.2024 |

En tiedä mitä muuta sanoa, ! Sitten kyllä neuvon jos joku kysyy missä joku tai vastaavaa

Kommentit (15)

1/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon yleensä hei, ja kiitos 😄 

Vierailija
2/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä sanon yleensä hei, ja kiitos 😄 

Niin mäkin mutta jos joku alkaa keskustella, esim säästä tai jostain muusta ns small talkkia niin sanon vain joo tai niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ankea. Asiakas-palvelussa🤔😬

Vierailija
4/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa kommunikoida ihmisten kanssa. Eivät ole asiakaspalvelun ammattilaisia.

Vierailija
5/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelen kuuntelevani asiakkaiden turhanpäiväisiä jaarituksia. En kuuntele. Mene jo asiaan!!!!!!   Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
6/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain tehkääpä huomioita miten vaikea on selvittää asioita tai tiedustella asioita kun asiakaspalvelija ei saa suutansa auki tai katoaa jonnekin muualle. Monet ovatkin sitten hyvin ilkeitä ja tekevät sairasta kiusaa. Pätee kaikkialla kaikessa mahdollisessa. Voi näitä työnantajia. Ihmisillä on aivan liikaa ongelmia itsensä kanssa ja se tuhoaa muidenkin elämää. Ymmärrys asioiden keskinäisistä vaikutuksista on olematonta. Vahinkoja sattuu aivan liian paljon. Stalkkaaminen sekä juoruaminen on taas aivan järkyttävällä tasolla Suomessa. Yksityisyydensuojaa ei tunnu juurikaan olevan. Seurantaa sekä rankaisemista tarvittaisiin sillä nykyiset toimintatavat mahdollistavat rikoksiakin jo.

Vierailija
8/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa kommunikoida ihmisten kanssa. Eivät ole asiakaspalvelun ammattilaisia.

Eikö asiakaspalvelijan tehtävä ole neuvoa ja auttaa? Tuon minä osaan. Mutta pitäisikö alkaa seurustella liikkeessä jonkun kanssa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ankea. Asiakas-palvelussa🤔😬

No musta on sanottu että oolen herttainen. Ja hyvä kuuntelija. Siis asiakkaat sanoneet. En vaan halua kertoa elämästni.

10/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä sanon yleensä hei, ja kiitos 😄 

Niin mäkin mutta jos joku alkaa keskustella, esim säästä tai jostain muusta ns small talkkia niin sanon vain joo tai niin

Aa, no kyllä tuohon ny aina jotain voi heittää. Sen mitä siinä kaarien rynkyttämisen aikana ehtii 😎  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä sanon yleensä hei, ja kiitos 😄 

Niin mäkin mutta jos joku alkaa keskustella, esim säästä tai jostain muusta ns small talkkia niin sanon vain joo tai niin

Aa, no kyllä tuohon ny aina jotain voi heittää. Sen mitä siinä kaarien rynkyttämisen aikana ehtii 😎  

No musta small talk oon aika kiusallista ja teennäistä. Turha heittää jotain "joo onpa mukava sää". Tuntuu todella teennäiseltä minulle. 

Vierailija
12/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain tehkääpä huomioita miten vaikea on selvittää asioita tai tiedustella asioita kun asiakaspalvelija ei saa suutansa auki tai katoaa jonnekin muualle. Monet ovatkin sitten hyvin ilkeitä ja tekevät sairasta kiusaa. Pätee kaikkialla kaikessa mahdollisessa. Voi näitä työnantajia. Ihmisillä on aivan liikaa ongelmia itsensä kanssa ja se tuhoaa muidenkin elämää. Ymmärrys asioiden keskinäisistä vaikutuksista on olematonta. Vahinkoja sattuu aivan liian paljon. Stalkkaaminen sekä juoruaminen on taas aivan järkyttävällä tasolla Suomessa. Yksityisyydensuojaa ei tunnu juurikaan olevan. Seurantaa sekä rankaisemista tarvittaisiin sillä nykyiset toimintatavat mahdollistavat rikoksiakin jo.

Vaikutat aivan hirveältä asiakkaalta. Tsemppiä kaikille asiakaspalvelijoille. Nykyajan aikuisilla ja vanhuksilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Nuoret ja nuoret aikuiset sen sijaan käyttäytyvät hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ankea. Asiakas-palvelussa🤔😬

No musta on sanottu että oolen herttainen. Ja hyvä kuuntelija. Siis asiakkaat sanoneet. En vaan halua kertoa elämästni.

Ei siinä sinun elämän tarinaasi kukaan varmaankaan ole odottamassa. Fiksu osaa kyllä kommunikoida tilanteiden mukaisesti.

14/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä sanon yleensä hei, ja kiitos 😄 

Niin mäkin mutta jos joku alkaa keskustella, esim säästä tai jostain muusta ns small talkkia niin sanon vain joo tai niin

Aa, no kyllä tuohon ny aina jotain voi heittää. Sen mitä siinä kaarien rynkyttämisen aikana ehtii 😎  

No musta small talk oon aika kiusallista ja teennäistä. Turha heittää jotain "joo onpa mukava sää". Tuntuu todella teennäiseltä minulle. 

Mulle taas on melko luontevaa puhua säästä(satoi tai paistoi), ku oon pihalla töis 🎢🎡🎠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asiakkaalle että haistaa pitkät pskat!!