Lue keskustelun säännöt.
S- pankin Keravan toimipiste
22.02.2024 |
89-vuotias äitini on joutunut jo kahdesti käymään S- pankin Keravan asiakaspalvelussa, koska sieltä ei osata antaa hänelle toimivaa tunnusluku taulukkoa vanhentuneen tilalle. Molemmilla kerroilla hän on saanut toimimattomat luvut eikä nyt kuulemma jaksa enää mennä kolmatta kertaa. Pankista tyrkytetään mobiilisivellusta jota hän ei osaisi käyttää ja houkutellaan siirtämään tilit S- pankkiin mitä hän ei halua tehdä. Moraalitonta!
Kommentit (2)
Siis hetkinen jos hänellä ei ole s-pankkia niin mitä tunnuslukuja hän sieltä hakee? Kun sanoit ethä käsketty siirtämään tilit s-pankkiin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosiaankin