Lidl sovellus
Raivostuttaa kuponkien nopeatempoisuus ja nopea vanheneminen. Sain 1€ bonuskupongin ja kun seuraavan kerran muistin sen, ei se ollut enää voimassa. Miksi pitää luoda ärsytystä aiheuttava sovellus? Eikö asiakaspalautetta kuunnella?
Kommentit (3)
Lopeta sovelluksen käyttäminen jos ärsyttää, hyvin yksinkertaista.
Eikä niitä mitenkään tarvitse muistella. Aktivoit kupongin kun se tulee ja tulee kyllä automaattisesti huomioiduksi ostoksissa. Jos et käy Lidlissä kahteen viikkoon, oma asiasi. Ainakin omani on nyt kaksi viikkoa voimassa.
Litukan äppihärdelli on aivan sysipaska. Kassajonossa kaivelet ja availet hirveällä kiireellä puhelinta, lompakkoa ja lopputulos kaiken säädön jälkeen: ei mitään etua tai hyötyä. Se touhu on nyt alkanut ärsyttää niin paljon, että siirrän kauppa-asiani takaisin prismaan.
Haluan kuitenkin vielä mainita, että Litukan kassat on kyllä tosi mukavia!
Ne tsekataan vasta kaupassa.