Lue keskustelun säännöt.
Luetun- ja kuullun ymmärtäminen on heikentynyt - se haittaa asiakaspalvelutilanteissa !
23.01.2024 |
Olen törmännyt useita kertoja tilanteisiin, joissa asiakaspalvelija ei ole ymmärtänyt kirjoitettua tai puhuttua asiaa.
Usein on käynyt myös niin, että jos kysyy asiakaspalvelusta sähköpostilla pari-kolme kysymystä, saa vastauksen vain ensimmäiseen kysymykseen.
Lääkärin tai hoitajan vastaanotolla on ollut usemman kerran vaikeuksia saada asiaansa perille, joko ei kuunnella tai ei ymmärretä, vaikka kyseessä on korkeastikoulutetut ihmiset.
Turhauttavaa esittää samoja asioita monta kertaa, kun ei mene perille. Kuluu aikaa ja vaivaa selittämiseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä on niin totta!