Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetun- ja kuullun ymmärtäminen on heikentynyt - se haittaa asiakaspalvelutilanteissa !

Vierailija
23.01.2024 |

Olen törmännyt useita kertoja tilanteisiin, joissa asiakaspalvelija ei ole ymmärtänyt kirjoitettua tai puhuttua asiaa.

Usein on käynyt myös niin, että jos kysyy asiakaspalvelusta sähköpostilla pari-kolme kysymystä, saa vastauksen vain ensimmäiseen kysymykseen.

Lääkärin tai hoitajan vastaanotolla on ollut usemman kerran vaikeuksia saada asiaansa perille, joko ei kuunnella tai ei ymmärretä, vaikka kyseessä on korkeastikoulutetut ihmiset.

Turhauttavaa esittää samoja asioita monta kertaa, kun ei mene perille. Kuluu aikaa ja vaivaa selittämiseen.

 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi