Lue keskustelun säännöt.
Miksi haukutte ihmisen, jos kertoo, että sai väärän lahjan?
22.12.2010 |
jokainenhan valittaa jos tilaa henkilöauton ja saa rekka-auton=?
ps älä välitä yh-äiti, joka sait vääränlaiset kengät!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla