Taas on dieselautot vaikeuksissa pakkasessa
Menneen maailman tekniikkaahan nuo alkaa olla. Minä olen huristellut sähköautolla pakkaskauden ilman mitään ongelmia.
Kommentit (66)
Minä olen käynyt nyt kovilla pakkasilla kahdessa eri autonkorjausliikkeessä ja niiden pihoissa parkissa oli vain jäisiä polttomoottoriautoja. Oletin että jonottavat korjaukseen pääsyä.
Niin se UUSIEN dieselien adblue "kusetus" , huokaus. Ei niitä ole kuulemma edes tehty kestämään pakkasta . just oli iltalehdykässä juttua.
Ennen sentään pysty luottamaan edes tiisseliin , kaikkea kanssa!
Sähköautohan keksittiin varmaan 50 vuotta ENNEN dieselmoottorin keksimistä, joskus 1800 luvulla.. faktat kuntoon.
Sanni16kerava
Mulla on V6 turbo kiisseli, kaksi 100Ah agm akkua, ei koskaan ongelmia pakkasen kanssa, hyvin lähtee yli kolmenkympin pakkasellakin.
T. Volkkarimiäs
Vierailija kirjoitti:
Mulla on V6 turbo kiisseli, kaksi 100Ah agm akkua, ei koskaan ongelmia pakkasen kanssa, hyvin lähtee yli kolmenkympin pakkasellakin.
T. Volkkarimiäs
Tepolla on taas uusi mielikuvitusauto 😂
Ei mitään ongelmaa. Kulkee ja lämpii, silloin tällöin tankkiin löpöä ja matka jatkuu. Edes Adblue kusisysteemi ei kiukuttele.
Heikko yritys mollata perusvarmaa dieseltekniikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on V6 turbo kiisseli, kaksi 100Ah agm akkua, ei koskaan ongelmia pakkasen kanssa, hyvin lähtee yli kolmenkympin pakkasellakin.
T. Volkkarimiäs
Tepolla on taas uusi mielikuvitusauto 😂
Sen tiedän, että moni sellaisesta haaveilee, minäpoika sen tein todeksi, huoleton BMK moottori on silkkaa nautintoa.
T. Volkkarimiäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on V6 turbo kiisseli, kaksi 100Ah agm akkua, ei koskaan ongelmia pakkasen kanssa, hyvin lähtee yli kolmenkympin pakkasellakin.
T. Volkkarimiäs
Tepolla on taas uusi mielikuvitusauto 😂
Sen tiedän, että moni sellaisesta haaveilee, minäpoika sen tein todeksi, huoleton BMK moottori on silkkaa nautintoa.
T. Volkkarimiäs
Kannabispsykoosi saa kuvittelemaan kaikenlaista
hiluxi toimii,edelleen, vaikka on jo melkeen sisäänajettu, 300tkm ja vähän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautohan keksittiin varmaan 50 vuotta ENNEN dieselmoottorin keksimistä, joskus 1800 luvulla.. faktat kuntoon.
Sanni16kerava
Sähkömoottoriveneellä ajeli jo 1839 Moriz Hermann von Jacobi.
1837-39 sai nelipyöräisen kulkuneuvon liikkeelle skotlantilainen Robert Davidson.
Huoleton bmk 😂
160 tkm ja saat rakentaa moottorin uusiksi https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=91
1837-39 sai nelipyöräisen sähkökulkuneuvon liikkeelle skotlantilainen Robert Davidson.
Vierailija kirjoitti:
Niin se UUSIEN dieselien adblue "kusetus" , huokaus. Ei niitä ole kuulemma edes tehty kestämään pakkasta . just oli iltalehdykässä juttua.
Ennen sentään pysty luottamaan edes tiisseliin , kaikkea kanssa!
Adblue alkaa kiteytyä -11 asteessa! Ihan olematon pakkaskestävyys. Ei sovellu Suomeen!
Jep, kyllähän toi sähköauto on paluuta synkkään menneisyyteen. Tätä menoa kohta ihmiset kulkee hevosilla, kun kehitys menee takapakkia. Hevonen toki varmasti on luotettavampi liikenneväline kuin sähköauto.
Ei niistä luovuttu turhaan, sähköautojen ongelmat eivät ole muuttuneet yhtään tässä 150+ vuodessa. Ennen ihmiset vain olivat älykkäämpiä ja ymmärsivät luopua huonosta ja epävarmasta vaihtoehdosta, kun parempiakin oli tarjolla.
Onneksi viimeisin diesel oli vuosimallia 2014 ja siinä ei ollut vielä adblue-kusetusta. Toimi loistavasti, kovimmillaan -37 pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Niin se UUSIEN dieselien adblue "kusetus" , huokaus. Ei niitä ole kuulemma edes tehty kestämään pakkasta . just oli iltalehdykässä juttua.
Ennen sentään pysty luottamaan edes tiisseliin , kaikkea kanssa!
Ennen oli erilaista. Nyt diesel autot on kuulleet että on olemassa sähköautoja ja kostoksi siitä ne jäädyttävät itsensä tielle-
Vähän niinkun ne maanviljelijät Saksassa.
Taasko teppo on kannanbispsykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se UUSIEN dieselien adblue "kusetus" , huokaus. Ei niitä ole kuulemma edes tehty kestämään pakkasta . just oli iltalehdykässä juttua.
Ennen sentään pysty luottamaan edes tiisseliin , kaikkea kanssa!
Adblue alkaa kiteytyä -11 asteessa! Ihan olematon pakkaskestävyys. Ei sovellu Suomeen!
Hyvin toimii.Tänäkin talvena testatu jo -30:ssä. Sähköauton toimintasäe on niissä lukemissa 35% maksimista.
Joopa joo.