Taas on dieselautot vaikeuksissa pakkasessa
Menneen maailman tekniikkaahan nuo alkaa olla. Minä olen huristellut sähköautolla pakkaskauden ilman mitään ongelmia.
Kommentit (66)
Meillä on kyllä sähköauto ollut näin talvella se paska auto.
Range ei riitä edes työmatkan jälkeiseen harrastereissuun ilman välilatausta - jota ei ehdi suorittaa. Onneksi polttikset pelaa.
Eilen kävin tyttären kanssa burgerilla huoltiksella. Äijä istui teslooderissa piuha siellä ja istui vieläkin kun lähdettiin pois. Voi kun kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän rellu on kyllä hyvin toiminut, vaikka ei olla sitä saatu edes tolppaan. Ja ensin oli seissyt muutaman kuukauden käyttäämättömänä, niitten kovien pakkasten jälkeen käynnistettiin ja hyvin lähti.
7 paikkanen tilaihme, huutokaupasta ostettiin parilla tonnilla
Dieselrellu mullakin oli ja päälle 300000 tuli ajetuksi kunnes auton tarve väheni ja myin katsastettuna ja ajokuntoisena pois. Lähti kaikilla pakkasilla ongelmitta
Meidän diesel-pick up lähtee käyntiin joka säällä, myös kovilla pakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tulin töistä kotiin, -29 C, ja auto kulkee dieselillä. Lisäksi AdBlue-järjestelmä. Ei mitään ongelmia. Edellisviikolla oli -32C ja ei silloinkaan tarvinnut taksia työmatkalle soitella. En ymmärrä mistä ap veti päätökset, ettei dieselillä kuljeta pakkasella - ei ne kuorma-autotkaan isommin sähköllä kulje.
Ylen juttu AdBlue-ongelmista oli liian yleistävä, vaikka se on totta, että AdBlue jäätyy jo -11 C, mikä sinänsä on aivan käsittämätön ratkaisu päästöjen puhdistamiseen. AdBlue-järjestelmissä voi olla ongelmia, mutta niin niitä ongelmia on bensa- ja sähköautoissakin näillä pakkasilla.
Tepolla on taas mielikuvitustyöpaikka ja mielikuvitusauto 😂
Kerroit vainonneesi Teppoa yli 20 vuotta. Mihin pyrit? Teppo on siis maailman parhaita improvisaatiorumpaleita. Sekö si
Onko Tepppo kova poneen?
Kerroit vainonneesi Teppoa yli 20 vuotta. Mihin pyrit? Teppo on siis maailman parhaita improvisaatiorumpaleita. Sekö sinua harmittaa kovin? Itse et ole mitään.