Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitänkö lantionpohjalihaksia oikein ?

Vierailija
26.11.2010 |

Todella vaikea kuvailla, kertoa miten jännitän niitä mutta siis.. Itselläni on kaksi " tapaa ". Yksi on sellainen, että supistan/jännitän lihaksia, sitten jännitän taas lisää, ja lisää. Aina tunnen miten " tiukemmaksi " menee. Toinen on se, että jännitän kerralla lihaksia ja pidän jonkin aikaa. Kumpi on oikein ?



Ja mitkä ovat parhaimmat ; smartballs, geishakuulat tai tuo come- lantiopohjalihasten harjoittelu väline.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun kiva. Kiva kun kirjoitit aiheesta tänne näin. Et sil viisiin hei.

Riittää kun tunnet puristuksen pyllynreijälläsi. Voit aluksi työntää pikkurillin pyllynreikääsi ja puristaa kokeilumielellä. Kun tunnet puristuksen, se on jees. Se on siis kokonaisvaltaisesti jees. Eli olet suorittanut toiminnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi