Lue keskustelun säännöt.
Menetkö lapsesi todistusten jakoon jos se on aamulla 8-8:45?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä ainakin meillä on molemman lapsen luokanopettaja kutsunut sinne myös vanhemmat.
Ja joulujuhlat oli viime la.
1-ja 3-luokkalaiset kyseessä.
En mä varmaan menisi. Mieshän joutuisi olemaan töissä ja mun pitäisi viedä kolme alle kouluikäistä mukanani sinne todistustenjakoon. Siitä ei tulisi kovin kivaa, varmaan tuossa tilanteessa laitettais koululaiset ihan keskenään menemään.
meillä oli juhla eri päivänä, eikä todistustenjakoon vanhempia kutsuttu edes.
Eli en mene.