Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö lapsesi todistusten jakoon jos se on aamulla 8-8:45?

Vierailija
21.12.2010 |

On siis erillään joululuhjasta joka meni jo

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en mene.

Vierailija
2/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nämä siis eripäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin meillä on molemman lapsen luokanopettaja kutsunut sinne myös vanhemmat.

Ja joulujuhlat oli viime la.

1-ja 3-luokkalaiset kyseessä.

Vierailija
4/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan menisi. Mieshän joutuisi olemaan töissä ja mun pitäisi viedä kolme alle kouluikäistä mukanani sinne todistustenjakoon. Siitä ei tulisi kovin kivaa, varmaan tuossa tilanteessa laitettais koululaiset ihan keskenään menemään.

Vierailija
5/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli juhla eri päivänä, eikä todistustenjakoon vanhempia kutsuttu edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi