Onko tämä palsta jotenkin vaisu nykyään?
Kommentit (17)
käynyt nyt harvemmin, kun avatut aloitukset eivät harmaannu. Rasittavaa etsiä aina niitä aloituksia, joihin on vastannut.
Tällä palstalla puhuttiin joskus ennen muutakin kuin mamumamumamu-paskaa. Kaikki keskustelut menevät rasittavaksi inttämiseksi. Voisiko mamu-intoilijoille perustaa vaikka oman mamu-av:n?
Itse en ainakaan ole syyllinen tähän.
Tällä palstalla puhuttiin joskus ennen muutakin kuin mamumamumamu-paskaa. Kaikki keskustelut menevät rasittavaksi inttämiseksi. Voisiko mamu-intoilijoille perustaa vaikka oman mamu-av:n?
Mennään herkemmin henkilökohtaisuuksiin jne. Halutaan vain vittuilla.
Lisäksi ikävää on juurikin mainitut mamu-keskustelut ja tietynlainen ylilyönti jostakin aiheesta esim. nyt lampaantaljajutut.
Ja teknisenä syynä iso miinus on tosiaan tuo, ettei luetut aiheet näy harmaana.
Mennään herkemmin henkilökohtaisuuksiin jne. Halutaan vain vittuilla.
Tosin mä uskon, että täällä on kourallinen sellaista porukkaa, joka tätä harrastaa - uskon, että tunnistan muutaman tällaisen riidanhaastajan kirjoitustyylistä ja maneereista. Tosin oon itsekin provosoituneena sortunut siihen, siis antanut samalla mitalla takaisin (mulla on pahimmillaan melkoisen terävä kieli).
Hirveän paljon täällä on onneksi myös hyviä keskustelijoita.
Mä tuun tänne nollaamaan ja pitämään hauskaa, joskus vakavienkin keskustelujen muodossa, en lukemaa tarkoituksenhakuista tiettyjen ihmisryhmien solvaamista.
Täällä oleminen alkaa NYKYÄÄN enemmänkin vituttamaan ku rentouttaa.
että on muitakin samanmielisiä noiden mamukeskustelujen suhteen. Mä jo aloin epäillä, että suurin osa av-mammoista on samaa mieltä näiden mamuhokijoiden kanssa. Ehkäpä kyseessä on vain hyvin äänekäs vähemmistö.
Tunnelma on täällä muuttunut ja siksi en enää kirjoittele täällä enkä käykään niin paljon kuin ennen. Uusi porukka on tullut ja vanha av-fiilis on tiessään.
Tunnelma on täällä muuttunut ja siksi en enää kirjoittele täällä enkä käykään niin paljon kuin ennen. Uusi porukka on tullut ja vanha av-fiilis on tiessään.
Tunnelma on täällä muuttunut ja siksi en enää kirjoittele täällä enkä käykään niin paljon kuin ennen. Uusi porukka on tullut ja vanha av-fiilis on tiessään.
Lisäksi nuo uudistukset on heikentäneet palstaa. Vimeisin muutos on täysi susi, jonka jälkeen alkaa hävitä vähäisetkin palstailuhalut.
Täällä on jotain todella inhottavia kirjoittelijoita. Aiheet on todella negatiivisia ja myös kirjoitustapa. Hauskuus on poissa. Jotenkin tuntuu, että porukka on yksinkertaisempaa ja ilkeämpää.
Ei oo av enää entisensä.
on esimerkiski nämä inttäjä-ap:t. Kysyvät jotakin asiallisesti, monet vastavat nätisti ja harkiten. Inttäjä-ap ei tätä arvosta vaan alkaa inttää vastaan töykeään ja epäystävälliseen sävyyn. Tunnistan jo yhden näistä tavastaan kirjoittaa ja käyttää hymiöitä. Ilmeisesti tämä turhien aloitusten tehtailu ja sitten vastaajien nokittelu on hänen mielestään hirvittävän hauskaa.
Täällä saattoi ennen lukea monia fiksuja keskusteluja ja vastauksia, jotka oli kirjoitettu asiallisesti muttei kuitenkaan ilman huumorintajua.
Provot ovat sitten erikseen, niitä on ollut aina.
Mikä sun mielestä on muuttunut eniten?
en edes avaa keskusteluja, jotka ei kiinnosta. Mm. mamu keskustelut. Mua ei häiritse siis sellaiset keskustelut. Mutta tuo ettei enää mene harmaaksi on tosi surku.
tuntuu että tämä on aina ollut aika häijy paikka, vaikka koukussa olenkin. Aiemmin ehkä sai tosin nauraa vähän enemmän kuin ennen.
täällä on nykyään yksinkertaisempaa porukkaa. Ennen täällä oli loistavaa verbaaliakrobatiaa ja komiikkaa. Nyt on enemmän ilkeilyä, rumaa kielenkäyttöä ja mustavalkoisia mielipiteitä ilman perusteluja.
en edes avaa keskusteluja, jotka ei kiinnosta. Mm. mamu keskustelut. Mua ei häiritse siis sellaiset keskustelut. Mutta tuo ettei enää mene harmaaksi on tosi surku.
Ongelma on vain, että noita alatyylin keskusteluja on nykyisin liikaa ja kun ne jättää lukematta, ei ole enää mitä lukea :(
henkilökohtaisesti viime aikoina risonut - ei, oikea sana on vituttanut - nämä mamu-keskustelut. Ok, maahanmuuttoasioissa on keskusteltavaa, mutta miksi helvetissä (anteeksi voimasanat) se keskustelu on sitten tätä mamu sitä, mamu tätä -hokemista ja tän persu/homma -terminologian toistelua?
Mulla on palstailu vähentynyt tämän takia. Mä tuun tänne nollaamaan ja pitämään hauskaa, joskus vakavienkin keskustelujen muodossa, en lukemaa tarkoituksenhakuista tiettyjen ihmisryhmien solvaamista.
Ei sota tietenkään yhtä ihmistä kysy, siis palstan hiljenemisellä ja mun palstailun vähenemisellä ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään! Tässä kuitenkin oma mielipiteeni.