Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Diakonissa soitti äsken:
21.12.2010 |
Sain sieltä viime keväänä ruokaostoskortin ja sitten kahdelta kirkon "Arkienkeliltä" eli seurakunnan jäseneltä hienon lahjakassin lapsilleni ja minulle.
Nyt nämä samat kaksi ihmistä ovat kuulemma vieneet sinne kirkon vahtimestarille meitä varten joulukassin!
En ole asioinut diakonissan kanssa tuon kevään jälkeen. Ja nyt siellä on mielle joululahja.
Näinkin ihania ihmisiä on olemassa.
En kuulu edes kirkkoon.
Keväällä lapset maalasivat heille kiitokseksi akvarellimaalaukset. Nyt täytyy keksiä kanssa jotain kivaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyvää joulua teillekin. :)