Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diakonissa soitti äsken:

Vierailija
21.12.2010 |

Sain sieltä viime keväänä ruokaostoskortin ja sitten kahdelta kirkon "Arkienkeliltä" eli seurakunnan jäseneltä hienon lahjakassin lapsilleni ja minulle.



Nyt nämä samat kaksi ihmistä ovat kuulemma vieneet sinne kirkon vahtimestarille meitä varten joulukassin!



En ole asioinut diakonissan kanssa tuon kevään jälkeen. Ja nyt siellä on mielle joululahja.



Näinkin ihania ihmisiä on olemassa.



En kuulu edes kirkkoon.



Keväällä lapset maalasivat heille kiitokseksi akvarellimaalaukset. Nyt täytyy keksiä kanssa jotain kivaa.



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua teillekin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla